برگزاری دوره «روایت گری سیره شهـــدا» در حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج


برگزاری دوره «روایت گری سیره شهـــدا» در حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج

به همت معـــراج الشهداء حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج دوره آموزشی «روایت گری سیره شهـــدا» برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی صابری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: معـــراج الشهداء حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج در راستای توانمـــندسازی طلاب فاضل و مبلغ در زمیـــنه روایت گری سیره شهـــدا، دوره آموزشی روایت گری سیره شهدا را برگــــزار می کند.

مسئول معراج الشهداء حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج با بیان اینکه دوره مقدماتی آمـــوزش روایت گری سیره شهدا به صورت کلاس درس و هفتگی است، گفت: این دوره پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱٠:۳٠ صبح الی ۱۲ظهر ادامه دارد.

وی زمان ثبت نام کلاس ها و دوره را از جمعه اول بهمن تا چهارشنبه 6 بهمن ماه جاری عنوان کرد و افزود: طلبه بودن، ساکن بودن در شهر یاسوج، انقلابی و علاقه مند به تبلیغ در عرصه شهدا و جدیت در پیگیری کلاس ها از جمله شرایط ثبت نام در این دوره ها است.

صابری یادآور شد: علاقه مندان به حضور در کلاس ها نام و نام خانوادگی، کد ملی به همراه کد طلبگی خود را به شماره 09931622606 در واتساپ بفرستند، ضمن اینکه یک قطعه عکس نیز در زمان حضور کلاسی الزامی است.

🔹مکان برگزاری کلاس ها و دوره: یاسوج، خیابان شهید مطهری، شاهد ۱۷، حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج، حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی