راه 30 روستای هشترود با وجود تلاش راهداران همچنان بسته است


راه 30 روستای هشترود با وجود تلاش راهداران همچنان بسته است

مراغه - ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک دو روز اخیر ادامه دارد اما همچنان راه ارتباطی 30 روستا بسته است.

«علی ابوالحسنی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت کولاک و حجم برف در برخی از مسیرهای کوهستانی شهرستان از جمله محورهای آتش‌بیگ، سهندآباد و درین‌سو در حدی است که بازگشایی با دشواری انجام می‌شود و در چنین شرایطی از اهالی انتظار می‌رود تا در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های اصلی شهرستان باز است، اضافه کرد: از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ به ویژه در محور هشترود به مراغه، قره‌چمن و میانه خودداری می شود و علاوه بر آن رانندگان باید لباس گرم نیز همراه داشته باشند.

به گفته وی ۶ گروه راهداری با ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی راه‌های بسته شهرستان هستند و در صورتی که شرایط جوی همراهی کند، تعداد قابل توجهی از راه‌های روستایی بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

به گزارش ایرنا هشترود از شهرستان‌های کوهستانی و سردسیر آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود و برخی از راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی آن سخت‌گذر و برفگیر است؛ این شهرستان به گفته مسئولانش با کمبود تجهیزات راهداری مواجه بوده و بخشی از ماشین‌آلات آن حال تعمیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو