باغملک میزبان مسابقات آزادملی مهارت رشته فناوری خودرو شد


باغملک میزبان مسابقات آزادملی مهارت رشته فناوری خودرو شد

اهواز - ایرنا - رییس آموزش فنی وحرفه‌ای باغملک گفت: برای نخستین بار شهرستان باغملک برای برگزاری مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو انتخاب شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان امین غلام پور افزود:این مسابقات همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری مسابقات آزاد ملی مهارت در رشته فناوری خودرو را کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد ماهر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها عنوان کرد و افزود:رقابت سالم میان افراد ماهر استان در زمینه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می‌شود و همچنین فرصتی برای دستیابی به خلاء موجود آموزشی، ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و توانمندی‌های مهارتی در شاغلان بنگاه‌های اقتصادی فراهم می‌کند.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک اظهار داشت:به منظور ایجاد رقابت‌ سالم و هدفمند در دانشجویان ، دانش آموختگان و مهارت آموختگان نظام‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ، صنعتگران و پیشه وران وصاحبان اصناف دارای مهارت ، برگزاری مسابقات آزاد مهارت امکان ارزیابی و پیدایش شرایط بهبود ، ارتقاء سطح کمی و کیفی نظام های آموزشی و شناخت فرد ماهر را فراهم خواهد کرد.

وی افزود:امروزه تحولات مستمر فناوری‌ و اقتصاد بر مهارت‌های شغلی و بازار کار تاثیر گذاشته است و برگزاری این مسابقات بر بهبود کیفیت و بهره برداری موثرتر آن می افزاید.
غلام پور اظهار داشت:علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۱۲بهمن فرصت دارند از طریق مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای سراسر کشور مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟