سفر شاهزاده انگلیسی به امارات


سفر شاهزاده انگلیسی به امارات

کاخ کنزینگتون اعلام کرد شاهزاده ویلیام قرار است ماه آینده در سفری به امارات ضمن بازدید از این کشور در مورد تقویت روابط دو جانبه گفتگو کند.

شاهزاده ویلیام، نوه ملکه الیزابت قرار است در سفر ماه آینده خود به امارات ضمن بازدید از این کشور در مورد تقویت همکاری‌های دو جانبه با برخی مقامات کشور‌های حاشیه خلیج فارس دیدار و گفتگو کند.

به گفته خبرگزاری رویترز، در بیانیه کاخ کنزینگتون در این باره آمده است: شاهزاده ویلیام در تاریخ ۱۰ فوریه از دبی بازدید و با مقامات کشور امارات دیدار و گفتگو خواهد کرد.

این سفر همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات و مصادف با روز ملی انگلیس برگزار می‌شود. در ادامه این بیانیه آمده است: پیوند میان انگلیس و امارات عمیق و قوی است و سفر شاهزاده ویلیام به امارات در جهت تاکید بیشتر بر تعمیق این روابط صورت می‌گیرد. این سفر می‌تواند فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر با قشر‌های مختلف در امارات باشد.

سفر شاهزاده انگلیسی به امارات

انگلیس پس از برگزیت به دنبال تقویت روابط خود با کشور‌های حاشیه خلیج فارس است. در ماه سپتامبر امارات متعهد شد بیش از ۱۳ میلیارد دلار در زمینه انرژی‌های پاک، بخش های زیرساختی، فناوری و علوم زیستی در انگلیس سرمایه گذاری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...