مبل راحتی منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید


مبل راحتی منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید

مبل راحتی محصولی است که برای اتاق نشیمن بسیار از آن بهره گرفته می‌شود. از آنجایی که کاربرد آن نسبت به سایر محصولات دیگری که در منزل از آن بهره گرفته می شود، بیشتر است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چوبکده ایرانیان، قاعدتا زودتر از سایر مصنوعات چوبی عمر مفید مبل راحتی به پایان می رسد و نیاز به تعویض در آن مشاهده می شود. از همین رو بهتر است از رنگ های که هر ساله معرفی می شود برای خرید مبل های اتاق نشیمن خود بهره بگیرید تا شاهد زیباترین دکوراسیون با شروع سال جدید باشید. برای سال جدید توسط موسسه پنتون رنگ آبی مایل به بنفش به عنوان نماد آرامش و هیجان راهی بازار شده است که بدون تردید سبب می شود حال روحی شما بسیار تغییر کند. سبک طراحی منزل شما با هر تم رنگی دنبال شده باشد این را به یاد داشته باشید بنفشی که رگه های از قرمز را با خود به همراه دارد سبب دل انگیز تر کردن دکوراسیون منزل شما می شود. اگر قصد دارید سفره هفت سین خود را روی میز پذیرایی که مبلمان آن از تم رنگی بنفش مایل به قرمز بهره گرفته است بچینید و هنوز تولید کننده متخصصی را در این راستا شناسایی نکرده اید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

رنگ سال و دکوراسیون مدرن

همه شما به خوبی می دانید که دکوراتورهای حرفه‌ای برای رسیدن به یک دکوراسیون ایده‌آل همیشه از برترین رنگ ها بهره گرفته اند؛ یعنی ترکیب رنگی که مربوط به آن سال است در کنار سایر رنگ ها سبب شده است که همیشه صاحب سبک باشند. شما نیز می توانید متمایز تر از دیگران دست به ایده پردازی بزنید. برای این منظور ما به شما توصیه می کنیم که با خرید مبل های بنفش آبی ایده پردازی های دیگری را نیز برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون منزل خود دنبال کنید. برفرض خرید گل های آپارتمانی برای کنار مبلمان یعنی ترکیب رنگ سبز با رنگ بنفش یا در نظر گرفتن کوسن های که تم رنگی آبی و بنفش را به صورت جداگانه با خود به همراه دارند. یا اینکه پرده و فرش خود را با یک تم رنگی ساده مثل سفید یا خاکستری دیزاین کنید تا این تضاد رنگ سبب زیباتر و بولدتر جلوه دادن رنگ آمیزی مبلمان شما شود. علاوه بر در نظر گرفتن رنگ سال این انتخاب در پیش‌روی شماست که از تم رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید نیز بهره بگیرید. یا حتی رنگ های سفارشی خود را به بخش تولید چوبکده ایرانیان سفارش دهید و در اولین فرصت همان مبلمان را درب منزل تحویل بگیرید.

مبل راحتی منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید

ایده پردازی برای مبلمان با تم رنگی ۲۰۲۲

اگر می خواهید از رنگ آبی مایل به بنفش بهره بگیرید ما چند ایده برای شما داریم. در قدم اول بهتر است تمامی صندلی های مرتبط با سرویس مبل هفت نفره شما با یک تم رنگی دنبال نشود. شما می توانید یا کاناپه های خود یا صندلی های تکی آن را با تم آبی مایل به بنفش دیزاین کنید. یا اینکه صندلی ها را با رنگ خنثی مثل طوسی و سفید دیزاین کنید و سپس از رنگ آبی مایل به بنفش برای صندلی های تکی بهره بگیرید و رنگ بفنش سیر را برای صندلی های مهمان خود در نظر بگیرید. اگر فضا به اندازه کافی در اختیار دارید ما به شما توصیه می کنیم از رنگ آبی ملایم آسمانی برای سایر اکسسوری های منزل خود غافل نشوید. این را به یاد داشته باشید که شما می توانید حتی تخت خواب های پارچه ای یا چوبی نیز با این تم رنگی سفارش دهید. یا حتی ست میز ناهار خوری خود را با مبلمان با تم رنگی آبی مایل به بنفش در نظر بگیرید. بدون تردید با استفاده از رنگ جدید به سادگی می توانید با کمترین هزینه شبیه دکوراتورهای حرفه ای شما نیز دست به تصویر سازی جدیدی بزنید.

کلام آخر پیرامون خرید بی واسطه مبلمان از چوبکده ایرانیان

همان طور که می‌دانید برای خرید یک محصول باید از جایی خرید کنیم که شناخته شده و معتبر باشد. از آنجایی که شاید برخی از ما با تولیدی های مبلمان در شهر تهران آشنایی نداشته باشیم. بعد از مدت ها تحقیق و بررسی به سایت برگزیده ای در این راستا به نام چوبکده ایرانیان رسیده ایم. در نظر داشتن صدها طرح و نقش مدرن و جدید، ایده پردازی های خاص و منحصر به فرد، بهره گیری از متریال مرغوب، تم های رنگی ایرانی و خارجی، استرهای سفارشی، کلاف های مرغوب و با کیفیت، در نظر گرفتن یراق آلات بسیار با کیفیت تنها بخشی از پارامترهای است که برای وب سایت چوبکده ایرانیان می توان نام برد. از همه مهم تر قیمت های بسیار استثنایی است که به لطف حذف دست های واسطه توسط چوبکده ایرانیان برای شما عزیزان فراهم شده است و شما می توانید متفاوت ترین ها را از این راه برای خود فراهم سازید. اگر قصد دارید از مبلمان راحتی این تیم برگزیده دیدن کنید به شما توصیه می کنیم به چوبکده ایرانیان سری بزنید. این را به یاد داشته باشید که از طریق درگاه های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده است به راحتی می توانید تم رنگی، تعداد صندلی، نوع ایده پردازی و هر امر دیگری که به آن نیاز دارید را با مشاورین بخش تولید در میان بگذارید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی رنگ سال و وب سایت تخصصی چوبکده ایرانیان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا