خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!


خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

عکسی که لیندا کیانی بازیگر معروف ایرانی به تازگی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.

او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

اولین روزهای سال ۹۲ بود که عکسی از لیندا کیانی در کنار آقایی که کمتر شناخته شده بود منتشر شد و حکایت از ازدواج لیندا کیانی داشت . لیندا کیانی در این عکس در کنار ایمان حضرتی ایستاده بود و با دست به دست شدن عکس ، فضای مجازی و رسانه ها از آن به عنوان عکس لیندا کیانی و همسرش نام بردند. تا اینکه لیندا کیانی در یک مصاحبه این شایعه خاتمه داد و با صراحت اعلام کرد که ازدواج نکرده و آن عکس جنجالی مربوط به پشت صحنه یک تله فیلم است و واقعا ماجرایی در میان نبوده است.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

یکی از بهترین احساس هایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است. یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است. زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد، دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

اخیرا در فضای مجازی خصوصا در اینستاگرام اخبار زیادی از کشف حجاب بازیگران منتشر می شود که یکی از آن ها مربوط به خانم لیندا کیانی بود که چند عکس با پوشش های غیر متعارف از وی پخش شد که به گفته بسیاری آن عکس ها فتوشاپ بوده است.

مانکن مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی پخش شد که بازی زیبا و درخشان لیندا کیانی در نقش ژیلا به عنوان کارمند سابق اخگر، دوست همتا، معشوقه بهرام، مادر سینا همراه شد.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی در کودکی وقتی ۹ ساله بود این شانس را داشت که بازیگر شود. قضییه از این قرار است او و مادرش موقع رفتن به مهمانی و خارج شدن از خانه به طور اتفاقی با یک گروه فیلمبرداری روبرو می شوند که آن ها دنبال یک دختر هم سن و سال لیندا بودند و برای همین با مادر لیندا صحبت می کنند و آدرس و شماره تلفن منزل شان را می گیرند اما به گفته مادرش قبل از اینکه با آن ها تماسی گرفته شود مجبور می شوند خانه خود را عوض کنند گویا قسمت این طوری بود.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

پایتخت 2 نام مجموعه تلویزیونی (سریال) است که در ایام نوروز سال 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. لیندا کیانی در این سریال در نقش خانم فدوی ایفای نقش میکرد. این فیلم ساختهٔ سیروس مقدم است. این سریال در ادامه سریال موفق پایتخت که در سال 1391 پخش شد ساخته شد. تهیه کننده فیلم را هم الهام غفوری برعهده دارد.

معصومه آرام و مهربان سریال روز حسرت همان لیندا کیانی است که در نقش های متعدد توانست هنر بازیگری اش رادر معرض دید همگان قرار دهد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین برود.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

دلیل کم کاری "لیندا کیانی" در سینما از زبان خودش:

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

عکسی که لیندا کیانی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

خوابیدن خانم بازیگر کف خیابون بدون روسری!!

لیندا با انتشار این عکس نوشت:
هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر آرام تر از آهو بی باک تر از شیرمهر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر…


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن