افزایش آمار کرونا در بوشهر/همه نوع واکسن‌ موجود است


افزایش آمار کرونا در بوشهر/همه نوع واکسن‌ موجود است

استاندار بوشهر گفت: سویه امیکرون در سطح کشور در حال گسترش است و در این استان نیز نسبت به هفته‌های قبل آمار ابتلا به کرونا بیشتر شده است.

احمد محمدی‌زاده صبح امروز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: سویه امیکرون در سطح دنیا در حال گسترش است و در کشورهای منطقه و همسایه ما نیز شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی و جمع‌بندی که از وضعیت کشور صورت گرفته نشان از گسترش سویه امیکرون کرونا در سطح کشور است و در استان بوشهر نیز نسبت به هفته‌های قبل آمار ابتلا به کرونا بیشتر شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جدی گرفته شدن واکسیناسیون کرونا، ادامه داد: مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند و برای دریافت دوزهای مختلف واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان به مراکز مراجعه کنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه همه واکسن‌ها در استان بوشهر موجود است، تصریح کرد: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی‌های کرونایی در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های کرونایی استان بوشهر در دی امسال تنها یک نفر بوده است، گفت: مجموع اقدامات پیشگرانه کمک می‌کند روزهای خوبی را در پایان سال ۱۴۰۰ داشته باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه از اجتماعات شلوغ خودداری شود، یادآور شد: رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک عاملی مهم برای جلوگیری از انتقال بیماری است همچنین باید از برگزاری تجمعات پیشگیری شود تا شاهد گسترش بیماری نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۱۲۰ هزار نفر فاقد بیمه درمانی هستند، اظهار کرد: این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های فراوانی به این افراد وارد شود که بیمه سلامت را مأمور کردیم این افراد را فراخوانده و تحت پوشش بیمه قرار دهد.

محمدی‌زاده تاکید کرد: افرادی که فاقد بیمه هستند با مراجعه به بیمه سلامت خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟