مخالفت کمیسیون تلفیق با خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور / فقط مشمولان ساکن خارج می توانند سربازی خود را بخرند


مخالفت کمیسیون تلفیق با خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور / فقط مشمولان ساکن خارج می توانند سربازی خود را بخرند

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 ضمن تشریح مذاکرات کمیسیون متبوع خود گفت که پیشنهادی در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور مطرح شد که در مذاکرات رای نیاورد. این در حالی است که پیشتر محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت 15 هزار یورو می...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مخالفت کمیسیون تلفیق با خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور / فقط مشمولان ساکن خارج می توانند سربازی خود را بخرند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ ضمن تشریح مذاکرات کمیسیون متبوع خود گفت که پیشنهادی در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور مطرح شد که در مذاکرات رای نیاورد.

به گزارش «انتخاب»، رحیم زارع در نشست کمیسیون تلفیق در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان داخل کشور در کمیسیون تلفیق پیشنهادی ارائه شد که به دلیل بالا بودن مبالغ رای نیاورد برای مثال در این پیشنهاد برای دیپلم ۲۰۰ میلیون تومان، برای کارشناسی ۲۵۰ میلیون تومان، برای کارشناسی ارشد ۳۰۰ میلیون تومان، برای دکترای عمومی ۴۰۰ میلیون تومان و برای دکترای تخصصی ۵۰۰ میلیون تومان در نظر بود.

این در حالی است که پیشتر محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

محمدرضا میرتاج الدینی در توضیح مصوبه کمیسیون تلفیق برای خرید خدمت سربازی در سال آینده گفت: طبق این مصوبه آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی می توانند خدمت سربازی شان را خریداری کنند.

وی افزود: این شامل مشمولانی می شود که حداقل ۵ سال از غیبت آن‌ها گذشته باشد. آن ها می توانند با پرداخت ۱۵ هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. هدف از این مصوبه این است که این افراد برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس