تلاش اینستاگرام برای پنهان کردن محتوای مضر برای کاربران


تلاش اینستاگرام برای پنهان کردن محتوای مضر برای کاربران

اینستاگرام در تلاش است با اجرای الگوریتم‌های جدید محتوای مضر را از دسترس کاربران خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در هر گوشه از فضای سایبری وسیع که ما آن را اینترنت می‌نامیم، تهدید‌های بالقوه‌ای در کمین کاربران هستند. اکنون در سراسر وب محتوای آسیب زننده زیادی وجود دارد که می‌تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش فون آرنا، اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی برجسته، به طور مداوم روش‌های جدیدی را برای فیلتر کردن محتوای مضر آزمایش می‌کند و حتی توسعه برنامه اینستاگرام برای کودکان هم به دنبال واکنش‌های شدید متوقف شد. اکنون این شرکت در وبلاگ رسمی خود تغییرات دیگری را به اشتراک گذاشته که هدف آن محدود کردن نمایش محتوایی است که به طور بالقوه برای کاربران مضر هستند.

طبق این اقدامات جدید، اینستاگرام همچنان به حذف محتوای مغایر با دستورالعمل‌های خود ادامه می‌دهد، اما اکنون پست‌هایی که ممکن است حاوی قلدری یا سخنان نفرت انگیز باشند، یا خشونت را ترویج دهند مشخص خواهند شد.

فعالیت اینستاگرام بر علیه پست های خاکستری

اینستاگرام پست‌هایی که احتمالا می‌توانند ناراحت کننده باشند را در قسمت فید بر اساس سابقه گزارش محتوای کاربر رتبه‌ بندی می‌کند. این تغییرات بر پست‌های فردی تأثیر می‌گذارد، نه روی حساب‌ها. اینستاگرام همچنین به متخلفان دلیل حذف شدن پست را به آن‌ها گوش زد می‌کند.

تلاش اینستاگرام برای پنهان کردن محتوای مضر برای کاربران

اینستاگرام پیش از این الگوریتم‌هایی برای علامت گذاری محتوای مضر در نظر گرفته بود، اما اکنون این شرکت پست‌هایی که اصطلاحا به آن‌ها خاکستری گفته می‌شود را نیز مورد هدف قرار داده است.

تغییرات جدید اینستاگرام نشان می‌دهد که این اپلیکیشن سعی می‌کند پست‌هایی را که احتمال دارد آن‌ها را گزارش دهند پیش‌بینی کند و به طور پیشگیرانه آن‌ها را در فید کاربران در اولویت پایین قرار دهد. علاوه بر این الگوریتم‌های اینستاگرام تاکنون سعی کرده‌ اند محتوای مضر را از قسمت‌هایی مانند Explore که برای کاربران عمومی قابل مشاهده است، پنهان کنند. گفتنی است که این تغییرات در حال حاضر اعمال شده اند.

بیشتر بخوانید

قابلیت Remix به اینستاگرام همه کاربران آمد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک