سرپرستان فرمانداری‌های ویژه مرند و هشترود منصوب شدند


سرپرستان فرمانداری‌های ویژه مرند و هشترود منصوب شدند

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان‌شرقی در احکام جداگانه‌ای، سرپرستان فرمانداری‌ ویژه مرند و فرمانداری هشترود را منصوب کرد.

به گزارش شنبه ایرنا، عابدین خرّم با صدور احکامی، داود عباسی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه مرند و علیرضا توری را به عنوان سرپرست فرمانداری هشترود منصوب کرد.

داود عباسی متولد ۱۳۵۲ مرند و دانش‌آموخته مقطع دکترای برنامه‌ریزی آموزشی است که پیش از این در رده‌های مدیریتی سپاه و بسیج فعالیت داشته و از سوابق کاری وی می‌توان به فرماندهی سپاه ناحیه اهر و ناحیه غدیر تبریز و مسئول بسیج اقشار و متخصصین استان اشاره کرد.

علیرضا توری نیز متولد ۱۳۵۴ در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است؛ وی ۲۵ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

مراسم معارفه سرپرستان فرمانداری‌های مرند و هشترود امروز برگزار می‌شود.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری مرند با فرمانداری ویژه در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز و شهرستان ۵۸ هزار نفری هشترود نیز در ۱۲۷ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده اند.

با حکم استاندار آذربایجان شرقی، تاکنون سرپرستان فرمانداری های برخی از شهرستان های ۲۱ گانه استان از جمله میانه، عجب شیر، بناب، شبستر و منصوب شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام