سردار نقدی: حجاب و عفاف محدودیتی برای بانوان ورزشکار ایجاد نمی‌کند


سردار نقدی: حجاب و عفاف محدودیتی برای بانوان ورزشکار ایجاد نمی‌کند

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حجاب و عفاف محدودیتی برای بانوان ورزشکار ایجاد نمی‌کند گفت:حضور بانوان در ورزش حرفه‌ای در کنار فعالیت های اجتماعی در قالب جشنواره شمیم بر ابعاد فرهنگی این جشنواره می افزاید.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی روز شنبه در آیین افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کارکنان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه ورزش حرکت موثری برای ایجاد شور و نشاط بین خانواده های این مجموعه است و بی شک این حرکت عظیم در طول سال نیز جریان خواهد داشت.

وی افزود: ترکیب این جشنواره با حضور راهیان‌نور در این استان شهیدپرور بعد معنوی این جشنواره را دوچندان کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: حضور بانوان در بالاترین رده های ورزشی با حفظ حجاب و عفت اسلامی الگویی برای نسل جوان است.

نقش پررنگ بانوان در عرصه ورزش مشت محکمی بر دهان دشمنان است

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: ۲ هزار نفر از همسران و دختران مجموعه سپاه پاسداران سراسر کشور در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم حضور دارند که در ۶ رشته ورزشی با هم به رقابت می پردازند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: با توجه به حضور داوران و مربیان مطرح و توانمند از مجموعه ورزش و جوانان خوزستان، بی شک سطح کیفی این مسابقات نیز بالاتر می رود و امید است بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای این جشنواره باشیم.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم برای افزایش نشاط ، شادابی و تبادل فرهنگی بین استانهای مختلف بسیار موثر است؛ همچنین ترویج فرهنگ ورزش همواره یکی از موضوع های مهم مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و نیاز است در این زمینه اقدامات شایسته‌ای در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: برگزاری این جشنواره مشت محکمی بر دهان افرادی است که مدعی هستند در نظام جمهوری اسلامی نقش بانوان در عرصه ورزش کم رنگ است ضمن اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند مشوق خوبی برای بانوان ورزشکار برای حضور در میادین ورزشی باشد.

به گزارش ایرنا، پنجمین مرحله جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم از دوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی سپاه ولیعصر(عج) با حضور بیش از ۲ هزار نفر از همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور در اهواز برگزار می شود.

حضور در یادمان‌های شهدای استان خوزستان از برنامه‌های فرهنگی این جشنواره است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!