فرماندار میامی: محورهای مواصلاتی بخش کالپوش بازگشایی شد


فرماندار میامی: محورهای مواصلاتی بخش کالپوش بازگشایی شد

شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی گفت: محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی بخش کالپوش این شهرستان با تلاش راهداران بازگشایی شد.

احمد ملایری روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ساعت ۲۳ پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ شاهد بارش و کولاک سنگین برف در نقاط مختلف بخش کالپوش بودیم که تمامی تجهیزات و امکانات خودرویی و نیروی انسانی در نقاط بحران‌خیز مستقر شدند.
وی گفت: با تلاش راهداران شهرستان راه های روستایی پاکسازی و در حال نمک پاشی است و اکنون نیز محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی باز و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرماندار میامی اظهارداشت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز خدمات‌رسانی جاده‌ای و رسیدگی به رانندگانی که در مسیر دچار مشکل شده بودند را انجام داد و از ابتدای بارش و کولاک شدید امدادگران و آمبولانس‌ها آماده و مجهز بودند و خدمات رسانی لازم انجام شد.
فرماندار میامی ضمن درخواست از همراهی مردم با عوامل خدمات رسان ، افزود: مردم از سفر کردن به بخش کالپوش خودداری کنند و اگر سفر ضروری دارند، امکانات لازم شامل زنجیرچرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد به سمت بخش کالپوش را دارند ضمن رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه، نسبت به بررسی عملکرد مناسب سامانه روشنایی و ترمز و بخاری خودروی خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.
وی گفت: با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور شهرستان جهت عملیات بازگشایی محور حسین آباد کالپوش به گالیکش از تردد به این منطقه جلوگیری می شود.
به گزارش ایرنا، با ورود یک سامانه بارشی قوی به استان سمنان از هفته گذشته مناطق شمالی و ارتفاعات را بارش برف و کولاک فراگرفته است.

۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف‌روب راه و شهر سازی این شهرستان در قالب سه گروه عملیات بازگشایی مسیر ها را انجام می دهند. بخش کالپوش میامی با یک شهر و ۱۱ روستا در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر