همراهی مسئولان با مردم لازمه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه است


همراهی مسئولان با مردم لازمه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گیریم که لازمه این کار همراه بودن مسئولان با مردم است.

تراب محمدی روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید هشترود اظهار کرد: دشمنان در پی اختلاف افکنی در نظام اسلامی ایران هستند اما ملت و حاکمیت ایران همواره پشتیبان همدیگر بوده و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: همه‌ی ما باید دست در دست هم دهیم و اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور اجرایی کنیم تا نیازمند کشورهای بیگانه نباشیم و در تولید بیش از پیش کوشا باشیم.

وی بیان کرد: مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند باید در خدمت نظام و مردم باشد و جناحی عمل نکند.

محمدی همچنین ادامه داد: فرماندار باید یک خاکریز باشد و برای دفاع از ارزش‌های نظام و منطقه، شهرستان خود را به یک قرارگاه فرهنگی تبدیل کند تا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی اضافه کرد: هشترود که انبار غله ایران است نباید افراد بیکار زیادی داشته باشد، بنابراین مهاجرت معکوس باید در برنامه های شهرستان گنجانده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه‌؛ ساماندهی و بهبود وضعیت جاده‌ها به خصوص راه‌های روستایی است و باید فرماندار جدید این برنامه‌ها را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بهترین راه استفاده از معادن موجود در سطح شهرستان، ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی است.

وی در ادامه سخنان خود از کاهش جمعیت گلایه کرد و یادآور شد: مردم نباید تحت تاثیر غرب گراها قرار بگیرند و باید زاد و ولد را در برنامه خود داشته باشند.

وی، توجه به گردشگری را ضروری دانست و اضافه کرد: جاده سلامت، بقعه بایزید بسطامی، سایت تاریخی قلعه ضحاک و چندین مورد دیگر از این اماکن می‌تواند در وضعیت فرهنگی و اقتصادی شهر تاثیر گذار باشد.

محمدی با بیان اینکه مشکل آب شرب هشترود باید به صورت اساسی حل شود، خاطر نشان کرد: فرماندار باید در بطن مردم باشد و برنامه‌های شهرستان را در هر حوزه به بهترین نحو مدیریت کند.

وی بیان کرد: استفاده از جناح‌های مختلف در بدنه دولت از الزامات است و باید از نظر و وجود نخبگان علمی،سیاسی،اجتماعی و جوانان استفاده شود.

فرماندار سابق هشترود قدم‌های موثری برای توسعه شهرستان برداشته است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: فرماندار سابق هشترود در جهت ارتقای شهرستان و جذب سرمایه‌گذار قدم‌های موثری برداشته است و اقدامات او برای توسعه شهرستان یک غنیمت بزرگ است.

سید حمزه امینی اظهار کرد: مطالبات مردم از دولت خدمتگزار، تامین سلامت آب شرب می‌باشد که دارای آرسنیک بوده و مردم را تهدید می‌کند و درخواست دیگر بهبود و ساماندهی راه‌های روستایی است.

وی افزود: تکمیل سه هزار هکتار از پایاب سد سهند مربوط به دولت قبل بوده و ما از دولت جدید درخواست می‌کنیم پنج هزار هکتار دیگر از اراضی پایاب سد سهند را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: مسئولان باید قدردان مردم و در خدمت مردم باشند و مشکلات مربوط به مردم را در اسرع وقت حل کنند.

عملکرد چهارساله فرمانداری هشترود در یک کتاب به چاپ رسیده است

فرماندار هشترود نیز در این برنامه بیان کرد: عملکرد چهار ساله مدیریت شهرستان در هفت فصل و در ۲۲۰ صفحه به سمع و نظر همشهریان رسیده است.

وی با بیان اینکه به اصل مشارکت در شهرستان توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف کارهای بسیار خوبی انجام شده که توسعه‌ی منطقه را در بر داشته است.

وی اضافه کرد: پیگیری‌های مربوط به آزاد راه هشترود-مراغه، پایان دادن به خام فروشی مواد معدنی، تکمیل یک هزار هکتار از اراضی پایاب سد سهند، ایجاد صنایع تبدیلی غذایی، ایجاد شهرک شیلات، برگزاری ۵۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی و چندین مورد دیگر از کارکرد مدیریت شهرستان است.

گفتنی است؛ علیرضا توری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از زحمات امین امینیان تقدیر شد.

علیرضا توری متولد ۱۳۵۴ در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است. وی ۲۵ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت