راه‌اندازی جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان


راه‌اندازی جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: جهاددانشگاهی در این شهرستان تا پایان سال 1400 راه‌اندازی می‌شود.

صادق بوستانی صبح امروز در نشست با علی احمدی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای مولد انقلاب است که با روحیه جهادی و برخوردار از نیروهای متعهد و کارآمد منشأء خدمات ارزنده در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، فناوری آموزش و توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها شده است و این نهاد در استان از بدو تأسیس، خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و اشتغال ارائه نموده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی جهاددانشگاهی در دشتستان تا پایان سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: حضور جهاددانشگاهی در این شهرستان می‌تواند در جهت تربیت و رشد نیروی انسانی توانمند، گسترش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ارتقا حوزه پژوهش و فناوری و آموزش مفید و مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: فرمانداری شهرستان دشتستان فضای فیزیکی مورد نیاز برای راه‌اندازی در این شهرستان را در اختیار جهاددانشگاهی استان بوشهر قرار خواهد داد وامیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح این نهاد باشیم.

وی افزود: مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اشتغال محور و پژوهش‌های این نهاد علمی به صورت کاربردی و مسأله محور هستند.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: این نهاد انقلابی، در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، علمی، فرهنگی و اشتغال فعالیت و زمینه‌ساز توسعه شهرستان‌ها را فراهم می‌کند.

علی احمدی‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی این نهاد انقلابی در دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر به دلیل داشتن نیروهای انسانی بسیار، ظرفیت‌های علمی و پذیرش تحقیقات بالا می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت‌های متعدد شود و شرایطی را مهیا کند که جوانان در این شهرستان‌ایده‌های خود را عملی کرده و به تجاری‌سازی و اشتغالزایی برسانند.

وی آمادگی این نهاد انقلابی برای راه‌اندازی جهاددانشگاهی در همه شهرستان‌های استان اعلام کرد و افزود: با فراهم شدن فضای فیزیکی و تجهیزات با سرعت اقدامات لازم برای راه‌اندازی جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان را انجام خواهیم داد.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر یادآور شد: مراکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر هم‌اکنون در شهرستان کنگان فعال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو