همایش «با افتخار مادرم» در قزوین برگزار می‌شود


همایش «با افتخار مادرم» در قزوین برگزار می‌شود

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) همایش بزرگ «باافتخار مادرم» با همکاری تشکل‌های مردمی استان قزوین برگزار می‌شود.

ناهید چراغی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «باافتخار، مادرم» در قزوین تصریح کرد: این همایش به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و با همکاری مجموعه‌های تربیتی و هیئت‌های مذهبی بانوان شهر قزوین برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، وی افزود: این برنامه جهت تبیین جایگاه مادری و ارزش نهادن به مقام مادر با سخنرانی دکتر انوشه برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های طنز، برپایی نمایشگاه دست سازه‌های مادران، غرفه‌های مشاوره خانواده و کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

دبیر ویژه‌برنامه با افتخار مادرم بیان کرد: این همایش یک کار منحصربه‌فرد در قزوین محسوب می‌شود؛ همایش «باافتخار مادرم» نمونه‌ای از کار ستادی بانوان در بزرگداشت مقام مادر است که پیش‌ازاین در این سطح کم‌سابقه بوده است.

وی تأکید کرد: در این برنامه طوماری جهت داشتن شهر دوستدار مادر و کودک توسط شهروندان امضا می‌شود، این ویژه‌برنامه با مشارکت اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سازمان تبلیغات، جبهه فرهنگی، امور بانوان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بسیج جامعه زنان ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در سالن ورزشی شهید بابایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان