کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ انسداد 9 راه روستایی


کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ انسداد 9 راه روستایی

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان گیلان باز است و تردد جریان دارد، گفت: راهداران در تلاش برای بازگشایی 9 راه در چهار شهرستان هستند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان گیلان باز است و تردد جریان دارد.

وی از بازگشایی دو محور اسالم - خلخال و سیاهکل - دیلمان طی روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حاضر حاضر راه های روستایی شهرستان های رودبار، سیاهکل، رودسر و تالش مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد ۹ راه روستایی خبر داد و بیان کرد: راهداران در تلاش برای بازگشایی دو راه در رودبار، دو راه در سیاهکل، یک راه در رودسر و چهار راه در تالش هستند.

مرادی، از برفروبی ۱۹۴۱ کیلومتری محورهای استان گیلان در بازه زمانی ۲۶ لغایت اول بهمن خبر داد و عنوان کرد: حجم برفروبی طی مدت مذکور بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب معادل ۶۰۰۰ کیلومتر/باند بوده است.

وی از هموطنان خواست همچنان برای عبور از محورهای کوهستانی لوازم ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و یادآور شد: قبل از تردد در محورهای برفگیر با سامانه مدیریت راه ها به شماره ۱۴۱ تما بگیرید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد