سخنرانی پژوهشگران هشت کشور جهان در کنفرانس مهندسی رودخانه


سخنرانی پژوهشگران هشت کشور جهان در کنفرانس مهندسی رودخانه

اهواز - ایرنا - دبیر علمی همایش دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه با اشاره به برگزاری این همایش از چهارم تا ششم بهمن ماه در اهواز گفت: در این همایش پژوهشگران سرشناسی از هشت کشور جهان به ارایه مقاله می پردازند.

به گزارش ایرنا مسعود حکمی شنبه در نشست خبری دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه در سالن نشست های سازمان آب و برق خوزستان افزود: پژوهشگرانی از کشورهای هند، کانادا، ایتالیا، سنگاپور، فیلیپین، آمریکا، آلمان و کانادا در این همایش به ارایه مقاله های می پردازند.

وی ادامه داد: ۲۱۶ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده است که از این تعداد ۱۶۰ مقاله پذیرش شده که ۶۰ مقاله به صورت شفاهی و ۱۰۰ مقاله نیز به صورت پوستر ارایه می شود.

دبیر علمی این همایش افزود: علاوه بر ارایه مقاله ها، ۲۰ کارگاه و نشست در حاشیه این کنفرانس برگزار می شود و مسایل مهم زیست محیطی و جنبه های مدیریتی رودخانه ها مورد واکاوی علمی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این همایش که به صورت حضوری و برخط در سه روز برگزار می شود ۸۰ درصد سخنرانی ها به صورت مجازی و ۲۰ درصد حضوری است.

حکمی افزو: دانشگاه شهید چمران قطب علمی آب کشور است و سازمان آب وبرق خوزستان با قدمتی ۷۰ ساله از جمله قدیمی ترین سازمان های آب و برق کشور است که سابقه طولانی در مدیریت آب را در کارنامه دارد.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره سمینار بین المللی مهندسی رودخانه لز چهارم تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰در شهر اهواز برگزار می شود.

این سمینار به منظور تبادل اطلاعات و ارائه نتایج آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه مهندسی رودخانه با تاکید بر چالش های نظیر تغییر اقلیم ،خشکسالی و بحران کمی و کیفی آب رودخانه ها برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس