امام رضا (ع) تحول اساسی در گفتمان دینی ایران اسلامی ایجاد کرد


امام رضا (ع) تحول اساسی در گفتمان دینی ایران اسلامی ایجاد کرد

کرج - ایرنا - مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی با اشاره به برکات فراوان بارگاه منور ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس اظهار داشت: سفر حضرت آن به ایران با تحول اساسی در ادبیات و گفتمان دینی و مذهبی کشورمان همراه شد.

مهدی رضوی کیا روز شنبه در آیین تودیع و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با بیان اینکه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ایران را بیمه کرده است، افزود: این امام همام ولی نعمت تمام ایرانیان است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت بارگاه نورانی امام رضا (ع)به پاتوق عاشقان اهل بیت (ع) شده است، افزود: خدمان رضوی ما با نام آن حضرت خدمت می کنند که افتخاری بزرگ است.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی ادامه داد: خدمت به این دستگاه و رساندن این کشتی به سرمنزل مقصود راحت نیست و باید تلاشی جهادی برای اهداف اهل بیت (ع) و انقلاب جهانی کرد.

سردار سلیمانی به شدت گمنام بود

رضوی کیا در ادامه با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از خادمان رسمی بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بود، گفت: این شهید والامقام به شدت گمنام بود بطوریکه در زمان حضورشان در حرم مطهر امام رضا (ع) در گمنامی خدمات ارائه می دادند.

وی اظهار داشت: اهل بیت (ع) اهل کرم هستند و هیچ خدمتی را بی پاسخ نمی گذارند.

رضوی کیا گفت: حضرت امام رضا (ع) یک میدان مغناطیسی دارد که زندگی های زیادی را متحول کرده و تعداد زیادی نیز برات شهادتشان را از ایشان گرفته اند.

در این آیین از خدمات پنج ساله «عباس قاضیخانی» و «حسین رضایی» به عنوان دبیر جدید کانون های خدمت رضوی استان البرز معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی