راه دسترسی 40 روستای مازندران مسدود است


راه دسترسی 40 روستای مازندران مسدود است

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت که راه دسترسی 40 روستای استان به دلیل برف و بوران سنگین 48 ساعت گذشته همچنان مسدود است.

علی اصغر احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که در زمان حاضر مسیر ۳۰ روستا در منطقه چهاردانگه و ۱۰ روستا در منطقه دودانگه شهرستان ساری به دلیل بارش شدید برف و بوران روزهای گذشته همچنان مسدود است، افزود: با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران این راه‌ها حداکثر تا ظهر فردا یکشنبه به صورت ۱۰۰ درصدی بازگشایی خواهد شد.

وی از فعالیت ۱۵ دستگاه ماشین سنگین و نیمه‌سنگین در منطقه چهاردانگه و دودانگه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی روستایی ساری خبر داد و گفت که در روزهای گذشته به حدود یک‌هزار و ۸۲۰ نفر درراه مانده که در برف و بوران جاده‌های اصلی و فرعی استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ارتفاع برف در برخی از مناطق چهاردانگه ساری را یک متر برآورد کرد و افزود که بارش برف و باران تمامی راه‌های اصلی و فرعی مازندران را در روز گذشته به صورت مقطعی و موقت مسدود کرده بود که با تلاش عوامل راهداری، تمامی این راه‌ها بازگشایی شده و در زمان حاضر تنها مسیر ۴۰ روستای مازندران مسدود است.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف و کولاک روزهای گذشته خسارتی در پی نداشت ، گفت که در زمان حاضر، ترافیک در تمامی محورهای اصلی استان روان است و خودروها بدون مشکل خاصی در حال تردد هستند.

براساس گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مازندران حدود هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد.

مسافرین و رانندگان می‌توانند برای کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم