طرح مدیریت هوشمند کرونا با همکاری مجدانه همه دستگاه‌ها اجرایی شود


طرح مدیریت هوشمند کرونا با همکاری مجدانه همه دستگاه‌ها اجرایی شود

رشت - ایرنا - استاندار گیلان تأکید کرد که طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه‌ها به‌صورت جدی اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی روز شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به شیوع سویه اُمیکرون در جهان ، بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه ها و بخش ها بصورت جدی اجرایی شود.

وی جایگاه ممتاز گیلان در واکسیناسیون دز اول و دوم و نیز واکسیناسیون رده های سنی را حاصل هم افزایی مردم با مسئولان خواند و افزود: تلاش شود تا در انجام واکسیناسیون دز سوم نیز جایگاه خوبی را کسب کنیم.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان استفاده از ظرفیت روحانیون ، چهره های علمی ، فعالان فرهنگی و اجتماعی و نیز رسانه های استان برای ترغیب به واکسیناسیون را امری مهم دانست و اظهار داشت: باید الزام حداقل دو مرحله واکسیناسیون جهت حضور در میادین ورزشی ، مسابقات ، همایش ها و دیگر مجامع عمومی با جدیت اجرا شود.

عباسی نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را با اهمیت دانست و به عدم اجرای دقیق این دستورالعمل ها در برخی پروازها و نیز ناوگان برون شهری اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش قرار گیرد و با متخلفان، مطابق با قانون برخورد شود.

استاندار گیلان همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن ، آن بانوی مطهره را الگویی ممتاز در بصیرت و فضایل اخلاقی خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار