خروج اجباری نورافکن و سروش از ترکیب؛/ رونمایی از 11 بازیکن سپاهان مقابل مس


خروج اجباری نورافکن و سروش از ترکیب؛/ رونمایی از 11 بازیکن سپاهان مقابل مس

نفرات آغاز کننده بازی برای طلایی پوشان اصفهان در دیدار با مس رفسنجان مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که دور رفت لیگ برتر را با حضور در رده سوم جدول لیگ برتر و فاصله ۶ امتیازی با استقلال صدرنشین به پایان رساند، امروز مصاف دشواری مقابل مس رفسنجان خواهد داشت، اما امیدوار است شکست اخیرش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را جبران کند و دوباره در لیگ روند خوبی بگیرد.

کریستوفر نت دروازه‌بان امروز سپاهان است؛ گئورگی ولسیانی و محمد نژادمهدی مثل دیدارهای قبل دو زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند و دانیال اسماعیلی‌فر هم مثل همیشه به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کند، اما محرم نویدکیا در سمت چپ دست به یک تغییر اجباری زده و محمدرضا مهدی‌زاده را جانشین امید نورافکن، زننده گل بازی رفت مقابل مس رفسنجان کرده است.

مسعود ریگی و محمد کریمی، هافبک‌های دفاعی سپاهان در دیدار با مس رفسنجان هستند که روی دست آنها فرشاد احمدزاده و سید محمدرضا حسینی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند.

در روزی که سروش رفیعی برخلاف بازی رفت فرصت گلزنی دوباره مقابل مس رفسنجان را ندارد و مصدوم است، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو در راس خط حمله حضور دارند و امیدوار به باز کردن دروازه فایز الرشیدی هستند.

سپاهان در دیدار امروز نسبت به مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر که مقابل آلومینیوم به تساوی رسید، دو تغییر اجباری داشته و محمدرضا مهدی‌زاده و شهریار مغانلو را جانشین امید نورافکن و سروش رفیعی کرده است.

ترکیب سپاهان مقابل مس رفسنجان به‌صورت زیر است:

کریستوفر نت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سید محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی