دفاتر مالیاتی باید در آذربایجان شرقی ایجاد شود


دفاتر مالیاتی باید در آذربایجان شرقی ایجاد شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: علت اینکه سازمان امورمالیاتی هرچه که می‌خواهد اضافه می‌کند، نبود دفاتر مالیاتی در استان است لذا باید نسبت به ایجاد دفاتر مالیاتی اقدام ویژه ای انجام شود.

محمد حسین فرهنگی روز شنبه، دوم بهمن‌ماه، در آئین تکریم و معارفه‌ی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: طرحی را فردا در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم کرد که براساس این طرح از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح تمامی راه‌های تعطیلی بنگاه‌های تولیدی بسته و در صورت نهایی شدن این طرح، تمامی مشکلات دیرینه‌ی واحدهای تولیدی کشور حل خواهد شد.

فرهنگی افزود: تنها یک استثنا در این طرح وجود دارد که در صورت بروز هرنوع مشکل غیرعادی در یک واحد صنعتی، تنها با دستور شورای تامین استان مربوطه حکم تعطیلی آن واحد صادر خواهد شد

وی در خصوص بحث مالیات نیز گفت: طبق توافقی که با دولت کرده ایم، مقرر شده است سقفی برای مالیات ها تعیین شود و افزایش ۶۲ درصدی که اعلام شده است، تنها بر دوش واحدهای تولیدی نباشد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جدید سازمان صمت استان و استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلاتی که باید حل شود، ایجاد دفاتر مالیاتی در استان است و علت اینکه سازمان امورمالیاتی هرچه که می‌خواهد اضافه می‌کند، نبود دفاتر مالیاتی در استان است لذا باید نسبت به ایجاد دفاتر مالیاتی اقدام ویژه ای انجام شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، صابر پرنیان با حکم وزیر به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات غلامعلی راستی در مدت سرپرستی این سازمان قدردانی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل هولناک حدیث میرابی با شلیک 2 گلوله در زابل / برادر مسلح پس از قتل گریخت + عکس