انتصاب جوان انقلابی و تحصیلکرده مصداق بیانیه گام دوم انقلاب است


انتصاب جوان انقلابی و تحصیلکرده مصداق بیانیه گام دوم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می‌تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار صادق بوستانی فرماندار شهرستان دشتستان، این شهرستان را یک منطقه فوق العاده مهم، تاریخی و اثرگذار در ایران به ویژه جنوب کشور دانست و اظهار کرد: تاریخ شهرستان دشتستان سراسر بصیرت، مجاهدت، مقاومت و بیداری است.

وی با تاکید بر توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت‌های عظیم شهرستان دشتستان در حوزه اشتغال زایی، اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت و توانمندی پیشرفت و توسعه زیادی دارد که می‌توانید با نگاه جدی، همکاری، اتحاد و همدلی این شهرستان را به جایگاه در خور خود برسانید.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر جوان گرایی در مسئولیت‌های اجرایی کشور، گفت: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می‌تواند فوق‌العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند.

صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در مسئولیت‌ها، بیان کرد: تحول در منابع انسانی مدیران و مسئولیت‌های اجرایی به سمت جوان گرایی به ویژه جوان‌های مؤمن، انقلابی و پای کار خیلی مهم و ضروری است.

وی بر فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی در جهت رفع محرومیت زدایی تاکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج