رسانه‌ها جنایات حکومت‌های فاسد را برای مردم تبیین کنند


رسانه‌ها جنایات حکومت‌های فاسد را برای مردم تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار تبیین جنایات حکومت‌های فاسد برای مردم از سوی رسانه‌ها شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز شنبه ۲ بهمن در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جنایت‌های امریکا در کشتار مردم بی گناه از جمله افغانستان باید در رسانه برای مردم به تصویر کشیده شود تا ماهیت پلید استکبار بیش از پیش آشکار شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ما در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی باید قوی تر عمل کنیم افزود: ما بهترین کارهای کارشناسی شده شرعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی را انجام می‌دهیم و دشمن در بیرون و عده‌ای در داخل این کارهای خوب و کارشناسی شده را زیر سوال می‌برند و به آن حمله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکایی‌ها و هم پیمانان آن‌ها بدترین جنایات را انجام می‌دهند و طلبکار هم هستند، اما اگر شما بهترین خدمات را هم داشته باشید باز هم باید پاسخگو باشید.

عبادی افزود: فضای مجازی در همه کشورها قانون دارد، حتی کشورهایی که فاسد هستند رسانه و فضای مجازی خود را طبق قانون کنترل می‌کنند، اما رسانه و فضای مجازی ما قانونی ندارد و آزاد است.

وی گفت: در حال حاضر شما در شرایط خوبی هستید به جهت اینکه بیش از ۴۰ سال مردم ایران، مردم منطقه و جهان تلخی‌های ظلم و ستم را چشیدند و حالا وقت چیدن میوه شیرین استکبارستیزی است و رسانه‌ها باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به یک حرکت بسیجی وار دارد که باید بر محور دانش بنیان بودن ، مجرب و با کارشناسی درست باشد.

عبادی افزود: کشور هر روز نیازهایی دارد، باید نیازها و اولویت‌های امروز، فردا و آینده کشور بررسی شود و با توجه به آن طرحی همراه با زمان بندی و نظارت ارائه کرد و ما منتظر شرایط هستیم که در این زمینه همکاری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند فعالیت‌های دولت مردمی و انقلابی گفت: رسانه ملی هم باید با برنامه سازی به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان نسلی توانمند در ابعاد مختلف تربیت کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...