امام جمعه جهرم سخنران ویژه برنامه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران نور»


امام جمعه جهرم سخنران ویژه برنامه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران نور»

نیکجو از سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در آیین جشن و سرور میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز میلاد با سعادت مادر مهربانی ها حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) میزبان محبان و دوست داران خاندان اهل بیت (ع) به ویژه بانوی مهربانی ها هستند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» افزود: ویژه برنامه جشن و سرور حضرت زهرا (س) همچون سایر برنامه های جشن میلاد ائمه اطهار (ع) در این کانون فرهنگی و هنری و اجرای برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی بیان کرد: سخنران ویژه این برنامه حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم است که به تشریح و توصیف شاخصه ها و نکات اخلاقی زندگی دختر پیامبر (ص) و همسر امام علی (ع) می پردازد.

نیکجو عنوان کرد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل و مجلس معنوی از نوای مداحی قناعت پیشه ذاکر اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این محفل جشن و سرور، روز شنبه دوم بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت امام جمعه جهرم، در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

نیکجو در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این مجلس جشن و سرور دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی