جشنوراه «هفته عفاف» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع) در حرم امام علی(ع)


جشنوراه «هفته عفاف» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع) در حرم امام علی(ع)

دبیرخانه آستان مطهر علوی برای برگزاری جشنواره «هفته عفاف» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(ع) آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، دکتر سلیم الجصانی، عضو شورای اداری آستان مطهر علوی و رئیس کمیته جشنواره، گفت: دبیرخانه آستان مطهرعلوی همه مراحل برای برگزاری فعالیت های جشنواره «هفته عفاف» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(ع)را تکمیل کرده است. این جشنواره به مدت یک هفته کامل از روز جمعه آینده با جشن تکلیف دختران آغازمی شود.

الجصانی افزود: دومین روز این جشنواره شامل فعالیت های متعدد از جمله برگزاری سمینار مقدماتی جشنواره است که در طول آن میزبانی ازسید مهدی الخرسان، یکی از شخصیت شامل های علمی در نجف اشرف در چارچوب همایشی انجام می گیرد که در آن به میراث فکری و حرکت علمی الخرسان پرداخته می شود. این همایش در دو نسخه یکی در داخل عراق و دیگری در خارج از این کشور برگزار خواهد شد که آستان مطهر علوی با همکاری آستان مقدس حسینی آن را برگزار می کند.

وی افزود: سومین روز مصادف با روز یکشنبه خواهد بود که محفل قرآنی صبحگاه برگزار خواهد شد و در نوبت عصر نیز مراسم جشنواره عفاف به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) ساعت 19:00 در صحن حضرت فاطمه زهرا(ع) برگزار می شود. در چهارمین روز نیز جسن بانوان در سالن حضرت خدیجه(ع) برگزار می شود و در همین روز سالن قرآن در دانشکده فقه دانشگاه کوفه افتتاح خواهد شد.

الجصانی گفت: پنجمین روز مصادف با روز چهارشنبه خواهد بود که محفل قرآنی در دانشکده تربیت بانوان دانشگاه کوفه برگزار می شود. برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه محفل قرآنی بانوان به مدت دو روز در سالن عمار بن یاسر خواهد بود.

این جشنواره شامل فعالیت های فرهنگی و مذهبی ازجمله افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی، ساختمان اداری در صحن حضرت فاطمه زهرا(ع) و دارالقرآن کریم در شهر الدیوانیه خواهد داشت.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد