مسئولان انقلاب اسلامی جناحی عمل نکنند


مسئولان انقلاب اسلامی جناحی عمل نکنند

مراغه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند باید با سیاست‌های کلی در خدمت نظام و مردم باشد اما جناحی عمل نکند.

تراب محمدی روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید هشترود خاطر نشان کرد: ما باید در جهت پیشبرد اهداف اسلامی و ایرانی تمامی تلاش خود را به کار گیریم و لازمه این کار همراه بودن مسئولان است.

وی افزود: دشمنان در پی اختلاف افکنی میان و نظام اسلامی ایران است اما ملت و حاکمیت ایران همواره پشتیبان همدیگر هستند و از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.

وی بیان کرد: همه ما باید دست در دست هم بدهیم و اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور اجرایی کنیم تا نیازمند سایر کشورهای بیگانه نباشیم و در تولید بیش از پیش کوشا باشیم.

وی ادامه داد: فرماندار باید یک خاکریز باشد برای دفاع از ارزش های نظام و منطقه و باید شهرستان خود را به یک قرارگاه فرهنگی تبدیل کند تا شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: انبار غله ایران که همان شهرستان هشترود است نباید دارای درصدهای بیکاری زیاد باشد و باید مهاجرت معکوس در برنامه های شهرستان گنجانده شود.

محمدی تاکید کرد: یکی از راه های توسعه ساماندهی و بهبود وضعیت جاده ها بخصوص راه های روستایی است و باید فرماندار جدید این برنامه ها را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی گفت: بهترین راه استفاده از معادن موجود در سطح شهرستان، ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی است.

وی از کمبود جمعیت گلایه کرد و گفت: مردم نباید تحت تاثیر غرب گراها قرار باشند و باید زاد و ولد را در برنامه خود داشته باشند.

محمدی توجه به گردشگری را ضروری دانست و اضافه کرد: جاده سلامت، بقعه بایزید بسطامی، سایت تاریخی قلعه ضحاک و چندین مورد دیگر از این اماکن می تواند در وضعیت فرهنگی و اقتصادی شهر تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب هشترود باید به صورت اساسی حل شود، خاطرنشان کرد: فرماندار باید در بطن مردم باشد و برنامه های شهرستان را در هر حوزه به بهترین نحو مدیریت کند.

محمدی اضافه کرد: استفاده از جناح های مختلف در بدنه دولت از الزامات است و باید از نظر و وجود نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی و جوانان استفاده شود.


مسئولان انقلاب اسلامی جناحی عمل نکنند
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی هم گفت: فرماندار هشترود در جهت ارتقای شهرستان و جذب سرمایه گذار قدم های موثری برداشته است و حرکات وی برای شهرستان یک غنیمت بزرگ است.

سید حمزه امینی با بیان اینکه مطالبات مردم شهرستان از دولت خدمتگزار، تامین سلامت آب شرب است، افزود: درخواست دیگر بهبود و ساماندهی راه های روستایی است.

وی افزود: تکمیل سه هزار هکتار از پایاب سد سهند مربوط به دولت قبل است و ما از دولت جدید می خواهیم پنج هزار هکتار دیگر از اراضی پایاب سد سهند را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: مسئولان باید قدردان مردم و در خدمت مردم باشند و مشکلات مربوط به مردم را حل کنند.


امین امینیان فرماندار سابق هشترود هم با بیان اینکه به اصل مشارکت در شهرستان توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: پیگیری های مربوط به آزاد راه هشترود مراغه، پایان دادن به خام فروشی مواد معدنی، تکمیل یکهزار هکتار از اراضی پایاب سد سهند، ایجاد صنایع تبدیلی غذایی، ایجاد شهرک شیلات، برگزاری ۵۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی و چندین مورد دیگر از کارکرد مدیریت شهرستان است.

در این مراسم علیرضا توری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از زحمات امین امینیان قدردانی شد.

علیرضا توری از پاسداران حریم ولایت می باشد که دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاع استراتژیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید