نماینده مجلس: انتقال مالکیت تراکتور قطعی اما زمان‌بر است


نماینده مجلس: انتقال مالکیت تراکتور قطعی اما زمان‌بر است

تبریز - ایرنا - نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال مالکیت تراکتور قطعی اما زمان‌بر است و تا تحقق کامل این امر باید صبور باشیم.

به گزارش ایرنا، الله وردی دهقانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: انتقال مالکیت یک تیم کار یکی دو شب نیست و نمی توان در مورد زمان دقیق آن گمانه زنی کرد اما آنچه که مهم است واگذاری تراکتور قطعی شده و انجام خواهد شد.

وی در مورد طولانی شدن روند این انتقال توضیح داد: مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و ما به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستیم و برای آنکه مشکل به صورت ریشه ای حل شود به دنبال ایجاد شرکت مس سونگون هستیم.

دهقانی در مورد بحث تغییر نام باشگاه، گفت: این حرف‌ها درست نیست و بهانه است و همان‌طور که گفتم چون نمی‌خواهند این انتقال انجام شود آن را مطرح می‌کنند و اصلاً چنین قوانینی وجود ندارد و می‌شود بدون تغییر نام هم امتیاز یک باشگاه را گرفت.

وی در مورد بسته بودن پنجره تراکتور و سپری شدن فرصت نقل‌ و انتقالات که موجب نگرانی هواداران شده است، گفت: این نگرانی را درک می‌کنم اما به هر حال همان‌طور که گفتم انتقال امتیاز مراحل قانونی دارد که باید طی شود.

نماینده ورزقان افزود: امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد و مجموعه مس نماینده خودش را در رأس باشگاه قرار دهد تا باشگاه بتواند در نقل و انتقالات فعالیت کند و تقویت شود.

به گزارش ایرنا، نقل و انتقالات زمستانی از ۲۶ دی ماه گذشته آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ماه جاری ادامه دارد و تراکتور تنها تیم لیگ برتری است که به دلیل شکایت بازیکنان خارجی اش، پنجره نقل و انتقالش بسته است و پرداخت مطالبات این بازیکنان، تنها راه باز شدن پنجره نقل و انتقالات است.

مالکیت تراکتور در جلسه ماه گذشته که با حضور نایب رییس مجلس، وزیر صمت، مدیرعامل شرکت مس، نمایندگان شمال غرب و برخی مسئولان استانی در تهران برگزار شد به مس سونگون ورزقان سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها