بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه‌های علمیه خواهران یکی است


بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه‌های علمیه خواهران یکی است

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه‌های علمیه خواهران یکی است، گفت: البته تلاش و تمایل ما این است که پروژه‌ها را سریع‌تر به اتمام برسانیم و تلاش‌های بسیاری در این زمینه شده است.

غلامحسین محمدی‌زاده در مراسم افتتاح و کنگ زنی پروژه‌های علمیه خواهران که ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف افتتاح ۲۲ ساختمان آموزشی و کمک آموزشی و کلنگ زنی ۱۲ پروژه جدید حوزه‌های علمیه خواهران برپا شده است.

وی، با بیان اینکه ۲۲ پروژه افتتاحی ظرف مدت ۱۱ ماه آماده شده و امروز به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان آموزشی، استادسرا، مهدکودک، مجتمع تجاری و فرهنگی، سرایداری، نگهبانی، منابع پایدار، دیتاسنتر، محوطه و ساختمان ستادی در ۱۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گلستان، گیلان و لرستان بهره برداری هستند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران، همچنین از کلنگ زنی ۱۲ پروژه جدید آموزشی و کمک آموزشی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز در ۹ استان با زیربنایی به مساحت ۱۰.۱۷۰ مترمربع و حدود ۱.۱۳۶ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز به زمین زده می‌شود.

وی، با بیان اینکه بودجه عمرانی سال ۹۶ و امسال حوزه‌های علمیه خواهران یکی است، ادامه داد: البته تلاش و تمایل ما این است که پروژه‌ها را سریع‌تر به اتمام برسانیم و تلاش‌های بسیاری در این زمینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!