نویسندگان زن استان سمنان در هفته زن تجلیل می‌شوند


نویسندگان زن استان سمنان در هفته زن تجلیل می‌شوند

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان از تجلیل از نویسندگان زن استان سمنان در هفته زن خبر داد.

مرضیه قنبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه{س) و روز زن برنامه‌های متعددی در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان برگزار می‌شود.

وی از تدارک و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر خبر داد و افزود: برگزاری عصر شعر بانوان شاعر با موضوع میلاد حضرت فاطمه (س) و تجلیل از زنان نویسنده استان از مهمترین این برنامه‌ها است.

قنبری ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، رونمایی از کتاب دارای نویسندگان زن استان، دیدار با مدیران مسئول زن موسسات فرهنگی و هنری، مطبوعات، انتشارات و برپایی نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی و ورکشاپ هنری آثار بانوان هنرمند و... از جمله این برنامه ها است.

وی، با تاکید بر لزوم ارتقای سواد رسانه ای بانوان و تاثیر آن بر سلامت زنان در استفاده از فضای مجازی اضافه کرد: نشست داستان کوتاه و خاطره گویی بانوان در حوزه ادبیات، اجرای تئاتر با موضوع خانواده، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بازدید از مجموعه گردشگری سلامت، تولید محتوا با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه تخصصی زنان و خانواده با موضوع فرزندآوری و نیز برپایی یادمان حماسه و هنر از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته زن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این برنامه‌ها سوم اسفند همزمان سالروز فرخنده میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه و آغاز هفته زن برگزار می‌شود ،ضمن دعوت از حضور زنان برای شرکت در این برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: در طول هفته زن برنامه های متعددی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)