مرز مهران ظرفیت کم نظیر ایلام برای رونق صادرات است


مرز مهران ظرفیت کم نظیر ایلام برای رونق صادرات است

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: مرز بین المللی مهران ظرفیتی بزرگ و ویژه برای توسعه صادرات‌ کالاهای غیر نفتی از استان است.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز شنبه در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: امروز در چله دوم انقلاب، دوران رشد و شکوفایی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی تحت تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب تبدیل به درختی شده است که شاخه‌هایش گسترش یافته و دشمنان آن برآنند که با تحریم‌های ظالمانه سفره‌ معیشت مردم را تنگ کنند و مشروعیت نظام را به چالش بکشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: تدابیر معظم له در سال‌های اخیر به عناوین اقتصادی با تکیه نیروی جوان ملی و مردم و اتخاذ سیاست‌های کلان حمایتی در خصوص تقویت تولید ملی و افزایش صادرات غیر نفتی نقشه‌ شوم دشمنان را خنثی کرد.

عباسی تاکید کرد: می‌توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بر این تنگنای مالی غلبه کرد تا تیم دیپلماتیک بتواند زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه را مهیا کند.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به ظرفیت‌های استان فرصت استثنایی مرز در راستای تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم تبدیل شده است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: مجموعه پایانه مرزی مهران بتواند کلید توسعه را به سمت رونق و شکوفایی ‏اقتصادی سوق داده و نقش مهمی در بهبود وضعیت استان ایجاد کند.

عباسی اضافه کرد: فرصت خدمت در نظام اسلامی مغتنم است و در این سمت دست یاری به سوی همه شما دراز می‌کنم و از همه شما استمداد می‌طلبم که با تکیه بر دانش و تجربه ما را در این مسیر یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج