مردم و مسوولان هشدار شیوع اومیکرون را جدی بگیرند


مردم و مسوولان هشدار شیوع اومیکرون را جدی بگیرند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: با توجه به هشدارها و افزایش آمار بستری تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی کرونا در استان ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه بازار، اصناف و تجمعات باید تشدید کنیم.

وی از وضعیت تزریق واکسیناسیون در برخی از شهرستان‌ها انتقاد کرد و گفت: باید گزارش در بحث اقناع افکار عمومی و حضور دانشگاه علوم پزشکی به صورت محسوس در مناطق مختلف صورت بگیرد تا اطمینان بخشی برای ایمنی جامعه فراهم کند.

معاون استاندار ایلام بحث قرنطینه و آماده سازی را در دستور کار همه مسوولان مرتبط اعلام کرد و افزود: نیاز است برای رسیدن به شرایط پایدار، اماکن واکسیناسیون مجدد باز گردد.

حسنی از مدیران ادارات خواست در بحث تزریق دز سوم کارمندان را برای حفظ سلامت آنان ترغیب کنند زیرا بر اساس یافته های علمی زدن دز سوم ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نظارتی بر دستگاه های اجرایی داشته و دستگاه‌هایی که بالاترین آمار تزریق دز سوم دارند، تشویق شوند.
حسنی اضافه کرد: بانک ها در بحث تهویه حتما با جدیت وارد میدان شوند و در شعب برای حفظ سلامت مردم و کارمندان حتما تهویه نصب شود.

وی در بحث بازارچه مرزی مهران نیز بر ضرورت مدیریت واحد در مرز تاکید کرد و گفت: با توجه به نگرانی که در پی بازدیدها انجام گرفته وجود دارد، باید فرماندار مهران به صورت ویژه پیگیر موضوع شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: ارسال پیامک به افرادی که نوبت تزریق دز سوم آنها رسیده است، ضروری است.
حسنی همچنین از دستگاه های حوزه بحران و خدمات رسان که در چند روز سیل و بارش برف پای کار بودند، تقدیر کرد و گفت: حضور میدانی مدیران بسیار مهم است اما تجهیزات و امکانات ناکافی است.

وی افزود: رسانه ها بدانند وقتی مدیران حضور میدانی داشته و در شرایط سخت حضور دارند، تجهیزات آنها نیز در راستای خدمات رسانی به مردم فعال هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تقدیر از سردار القاصی و سایر مسئولان گفت: برای خدمتگزاری به مردم، منتی بر سر آنها نداریم اما رسانه ها هم باید پای کار بیایند.

حسنی اظهار داشت: باید خودمان را درگیر حاشیه ها نکنیم چون به نفع مردم و مسوولان نیست، مسوول و غیر مسوول همه ایلامی هستند، اگر توسعه پیدا کنیم منفعت آن به همه می رسد.

وی افزود: رسانه ها اگر انتقاد کنند، مشکلی نیست، ولی در کنار انتقاد می توانند سراغ صاحب نظران ‌و نخبگان رفته و رویکرد جدیدی را دنبال و پیشنهادات و راهکارها را هم مطرح کنند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ممکن است در گوشه ای یک نفر مطلبی بنویسد که موجب رنجش و دلخوری شود و عملکرد ها را زیر سوال ببرد و بدون راهکار باشد.

حسنی افزود: هر دولتی که روی کار می آید، گفتمان و رویکرد خودش را داد در صحنه اجرا اگر رویکرد دچار خدشه شد، باید نقد کنیم و با اخلاق مداری و تحقیق با توجه به بحث حیثیت افراد مطالب را انتشار دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: انتظار ما این است همه همکار هم هستیم و برای توسعه استان باید نگاه مثبتی به هم داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس