به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر احمدزاده با اعلام این خبر افزود:آداب و فرهنگ میزبانی از زائران سرفصلهای مهم این دوره آموزشی خواهد بود، ادامه داد: هدف نهایی این طرح تحقق عنوان «همه خادم الرضائیم» است.
مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: کارکنان واحدهای اقامتی، فرودگاه، راهآهن، پایانهمسافربری، رستورانها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان، اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.
احمدزاده تصریح کرد: همه مجاوران بارگاه مطهرامام رضا (ع) خادم الرضاهستند و باید به بهتربن شیوه با زائران امام رضا (ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.
48