دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است


دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

قزوین - ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از آن به نحو مطلوب برای اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برنامه‌ریزی لازم جهت حضور حداکثری مردم در دهه فجر به ویژه مراسم ۱۲ بهمن و یوم الله ۲۲ بهمن انجام شده که از اهداف عمده این ستاد است.

وی افزود: ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های ستاد گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر شکل گرفته است و انتظار می‌رود برنامه‌های این دهه با ماهیت و ارزش‌های دینی اجرا شود.

این مسوول اظهار داشت: برگزاری مراسم انقلابی دهه مبارک فجر باید با توجه به نیازهای روز جامعه از جذابیت کافی برخوردار باشد و ارزش‌های دهه فجر و جشن پیروزی باید به‌خوبی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام شهسواری، تبیین دستاوردهای انقلاب را از دیگر اهداف گرامیداشت این دهه دانست و افزود: اهداف انقلاب اسلامی باید در قالب برنامه های هدفمند و پرشور به مردم و مخصوصاً نسل جوان شناسانده شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی خود نیازمند بازخوانی و تبیین است، اضافه کرد:برنامه هایی در سطح استان در سه حوزه ترسیم شده که بسیاری از برنامه‌ها تبیینی و تحلیلی است و برخی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حفظ سلامت مردم به صورت میدانی و برخی دیگر به صورت تبلیغی برگزار می‌شود.

این مسوول تاکید کرد : نباید ایام الله دهه فجر برای گروه خاصی مصادره شود و همه آحاد مردم باید ایام گرامیداشت انقلاب اسلامی را متعلق به خود بدانند و در برنامه ها شرکت کنند.

شهسواری مردمی بودن و اسلامی بودن را شاکله انقلاب دانست و اظهار داشت: مردمی بودن و اسلامی بودن دو عنصر جدا نشدنی در انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب باشد، خاطر نشان کرد:برای اجرایی کردن برنامه‌ها و تکالیف باید تلاش شود و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق