باید از ظرفیت اقتصاد دانش بنیان در جهت توسعه اقتصادی استفاده کنیم


باید از ظرفیت اقتصاد دانش بنیان در جهت توسعه اقتصادی استفاده کنیم

شیراز- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، تنها راه رسیدن به توسعه اقتصادی را استفاده از ظرفیت اقتصاد دانش بنیان دانست و گفت: باید زمینه برای استفاده از علم و دانش در جهت ثروت آفرینی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، عبدالعظیم خادم حمزه، روز شنبه در جلسه شورای فن بازار منطقه‌ای فارس در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی صنعت و دانشگاه افزود: ظرفیت دانشگاه‌ها باید به سمتی هدایت شود تا در تعامل با صنعت به سمت درآمدزایی و توسعه استان هدایت شوند.
وی، با اشاره به همکاری بین پست بانک و شرکت شهرکهای صنعتی ادامه داد: مدیریت پست بانک استان باید نسبت به طراحی مدل‌های تامین مالی جهت اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در بحث فن بازار اقدام کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: با توجه به مزیت هایی که در استان داریم باید بر روی محصولاتی تمرکز کنیم و از شرکت هایی حمایت کنیم که از مزیت رقابتی برخوردار بوده و می‌توانند در توسعه استان نقش مهمی ایفا کنند.
خادم حمزه، از شرکت شهرکهای صنعتی فارس هم خواست تا زمینه ارتباط دانشگاه و فعالان اقتصادی را فراهم نماید و تسهیل گر روابط بین تولید کنندگان و دانشگاه‌ها باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...