فروسیلیس بروجرد در زمان بهره‌برداری 125 شفل ایجاد می‌کند


فروسیلیس بروجرد در زمان بهره‌برداری 125 شفل ایجاد می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کارخانه فروسیلیس بروجرد با حجم سرمایه‌گذاری حدود 20 میلیون دلاری در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم 125 نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، "سیروس ابراهیمی" روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت فروسیلیس بروجرد اظهار داشت: شرکت فروسیلیس بروجرد از طرح‌های اقتصادی مهم استان است که به دلیل وجود مشکلات در حوزه زیرساخت ها، راکد شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده مشکلاتی از قبیل نبود جاده دسترسی، برق، آب، گاز و سایر زیرساخت‌ها از عمده چالش های پیش روی اجرای این پروژه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین گفت: فروسیلیس بروجرد با حجم سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیون دلار به لحاظ منابع در شرایط خوبی قرار دارد که در صورت بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر فراهم می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: برای رفع مشکلات این طرح مهم اقتصادی مقرر شد تا در قالب تفاهم نامه ای با شرکت شهرکهای صنعتی استان و استانداری لرستان موضوع انجام گام به گام ، مشکلات طرح رفع شده و برنامه زمانبندی عملیات اجرایی طرح ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !