پویش ملی نذر کتاب در استان همدان اجرا می‌شود


پویش ملی نذر کتاب در استان همدان اجرا می‌شود

همدان- ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای پویش ملی نذر کتاب در استان خبر داد و گفت: این رویداد همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

"احمدرضا احسانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش ملی نذر کتاب با هدف دسترسی تمام افراد به کتاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: خیرین فرهنگی و علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: افراد برای مشارکت در این پویش ملی، می‌توانند مبلغ موردنظر خود را از طریق درگاه اختصاصی نذر کتاب به نشانی book.icfi.ir پرداخت و یا به شماره حساب ۱۰/۷۷۲۲۷۷۷/۱ و شماره کارت ۱۸۶۷-۱۰۴۸-۷۲۷۰-۵۰۴۱ به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

احسانی افزود: حامیان حقیقی و حقوقی نیز می‌توانند معادل وجه واریزی، مشخصات افراد یا گروه‌های موردنظر خود را برای بهره‌مندی اعلام کنند و در صورت نیاز با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۸۸۶۵ تماس بگیرند.

وی از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن‌ماه خبر داد و گفت:‌ علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب از این ‌نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون