ترکیب معاونان استاندار ایلام کامل شد/ بهرام‌نیا: باید بتوانیم اعتماد مردم را ترمیم کنیم


ترکیب معاونان استاندار ایلام کامل شد/ بهرام‌نیا: باید بتوانیم اعتماد مردم را ترمیم کنیم

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز اعتماد عمومی مردم آسیب دیده است و باید آن را ترمیم کرد،گفت: لازمه این‌ها حضور میدانی است برای مثال کار رئیس جمهور بعد از بازگشت از سفر روسیه بلا درنگ به سفری به استان کرمان و  مناطق سیل زده بود و حداقل این است که مردم احساس می‌کنند که مسولان در کنارشان هستند.

«حسن بهرام‌نیا» در جلسه شورای اداری استان که با هدف معارفه‌ای معاونان جدید اقتصادی و عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین موضوع کشور و استان بحث اشتغال،مسائل اقتصادی، سرمایه گذاری و نظارت میدانی بر بازار است،این‌ها موضوعات مهمی است که باید به صورت روزمره آن‌ها را مرور کنیم و از ظرفیت‌های در اختیار برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری استفاده بکنیم.
بهرام‌نیا بحث بعدی را تامین مایحتاج روزمره مردم دانست، و گفت: با عنایت به تورم موجود که بخشی از آن مربوط به تحریم‌ها و بخشی هم مربوط به پایش و نظارت مردم است که باید حضور میدانی عملیاتی،ساری و جاری شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه سفر اخیر رئیس جهور پیامدهای سیاسی،اقتصادی واجتماعی خوبی داشت، تصریح کرد: که براساس گزارش‌های داده شده شاهد گشایش‌های خوبی درحوزه انرژی،صادرات ،اقتصادی و نظامی خواهیم بود که از مصادیق آن رزمایش اخیر ایران،چین و روسیه بود.
بهرام‌نیا ادامه داد: در آستانه ورد به سال جدید باید نسبت به مایحتاج مردم به طور برنامه‌ریزی شده فعالیت کنیم و هرکاری که در انجام آن همدل و هم‌آوا باشیم و به صورت میدانی در آن حضور پیدا کنیم نتبجه خوبی را به همراه دارد که از مصادیق آن بحث پخت نان بود.
بهرام‌نیا با بیان اینکه امروز اعتماد عمومی مردم آسیب دیده است و باید آن را ترمیم کرد،گفت: لازمه این‌ها حضور میدانی است برای مثال کار رئیس جمهور بعد از بازگشت از سفر روسیه بلا درنگ به سفری به استان کرمان و مناطق سیل زده بود و حداقل این است که مردم احساس می‌کنند که مسولین در کنارشان هستند.
استاندار ایلام با بیان اینکه پیام سیل اخیر این است که همه آمادگی لازم برای پیشگیری از خطرات احتمالی داشته باشیم،تصریح کرد: مسئولان کشور و استان‌ها پیگیر امور سیل زده‌ها بوده‌اند.
بهرام‌نیا ضمن تقدیر از همه نیروهای در جریان بحران‌های طبیعی گفت: بعضی از مواقع خواسته یا نا خواسته بعضی از رسانه‌نما ها نظام و را زیر سوال می‌برند در صورتی که مسولین پای کار بوده‌اند.باید از این شیطنت‌ها گذشت و به این رسانه‌ها اجازه همکاری نمی‌دهم و این‌ها جایی در این دولت ندارند و باید همه رسانه‌ها در خدمت نظام باشند. به همه مدیران هم اعلام می‌کنم که با رسانه‌هایی که این چنین نگاهی دارند حق همکاری ندارند. از این به بعد باج‌خواهی ممنوع است. روی صحبتم با رسانه‌هایی است که به دنبال منافع خود هستند.
استاندار ایلام با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط به بحران باید دستگاه‌های خود را تامین کنند،گفت:ما سال آینده از نظر منابع مالی وضعیت متفاوتی داریم و در بودجه رشد ۹.۶ درصدی داریم که ۳.۴ مربوط به بهره‌وری و بقیه مربوط به سرمایه گذاری است.
بهرام‌نیا با بیان اینکه باید زمینه ورود سرمایه گذار به استان را از نظر امنیت و ارائه خدمات و اخذ مجوز تسهیل بکنیم،گفت: در بحث پروژهای عمرانی در سطح استان وضعیت خوبی داریم به طوری که در بحث راه ۵۲ پروژه، در ساختمان۳۳ پروژه و نهضت ملی مسکن ۵۴۵ واحد مسکن داریم که از نظر مبلغ ریالی در بحث راه۲۴هزار میلیارد و در ساختمان ۹۶۰میلیارد و در بحث نهضت ملی مسکن۵هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و۴هزار ۶۳۰میلیارد ریال آورده ارضی مردم است. که ۴۸ پروژه در بخش راه،۳۰ پروژه در بحش ساختمان و در بحث نهضت ملی ۱۵۴۵ واحد داریم که بخش قابل توجهی از آن فعال است.
استاندار ایلام ادامه داد: دولت و فرمانداران باید در دو حوزه اقتصادی و عمرانی با هم هماهنگ باشند چون زندگی مردم به آن گره خورده است که در این راه باید به صورت راهبردی،کوتاه مدت،بلند مدت و میان مدت برنامه داشته باشیم.
بهرام‌نیا با بیان اینکه من خودم تنها آمده‌ام و تنها هم خواهم رفت،گفت: اگر کاری صورت بگیرد با کمک این تیم انجام گرفته و اگر هم مقبول مردم نباشد باز به حساب این تیم گذاشته می‌شود و نکته دیگر که برای آن دور هم جمع شده‌ایم تودیع دو نفر از افراد است.
استاندار ایلام در احکام جداگانه دکتر «شهریار عباسی» و «سعید هژبری» را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت‌های اقتصادی و عمرانی منصوب کرد که امروز معارفه شدند.

پیش از این نیز محمدسبحان حسنی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و ناصر نجفی به عنوان معاون توسعه منابع انسانی منصوب و معارفه شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر