تخصیص 5 هزار میلیارد ریال برای توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر


استاندار بوشهر گفت: 5 هزار میلیارد ریال برای توسعه بخش کشاورزی استان تخصیص می‌یابد.

احمد محمدی زاده اظهار ;کرد: استان بوشهر در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و حمایت از تولیدکنندگان این عرصه امری لازم و ضروری است.

وی افزود: ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت از راهکارهای حمایت از کشاورزان و فعالان کشاورزی است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال به حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های مستمر و بر اساس تفاهم با یکی از پتروشیمی‌های مستقر در استان، مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به منابع بانکی استان تزریق تا از طریق بانک کشاورزی به منظور تقویت فعالیت‌های کشاورزی استان هزینه شود.

محمدی‌زاده در تشریح جزئیات این طرح گفت: در مرحله نخست، مبلغ پنج هزار میلیارد ریال به منابع بانکی استان تزریق می‌شود و در مراحل بعدی نیز کمک‌های بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی تصریح کرد: تلاش برای صادرات محصول کشاورزان نیز از دیگر اقداماتی است که پیگیری مستمری انجام شده و به فضل خدا، این مهم موجبات بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت