رسانه‌ها باید در راستای خنثی سازی عملیات روانی دشمن قلم بزنند


رسانه‌ها باید در راستای خنثی سازی عملیات روانی دشمن قلم بزنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دشمن حتی عملکردهای خوب مدیران را نیز وارونه جلوه می‌دهد و در این فضا رسانه‌ها در راستای خنثی سازی عملیات روانی دشمن قلم بزنند.

سید محمدرضا طالبی، امروز شنبه ۲ بهمن ماه در دیدار با رئیس بسیج رسانه کشور و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران خراسان‌جنوبی در سخت‌ترین شرایط مسئولیت اجتماعی و رسانه‌ای خود را امینانه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: ما در خراسان‌جنوبی موردی نداشتیم که صداقت و امانتداری توسط اصحاب رسانه مورد بی توجهی قرار گیرد و امیدواریم در ادامه نیز شجاعانه بر همین مدار حرکت کنند.

طالبی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری خبرنگاران حقیقی و منطقی بوده است، ادامه‌ داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که گاه برای حفظ آرامش جامعه و جلوگیری از مسائل امنیتی در انعکاس خبرها و اطلاعات باید برخی مصلحت اندیشی‌ها را مراعات کنیم و البته در خراسان جنوبی تاکنون مشکلی در این حوزه نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه حوزه رسانه‌ای دشمن از نظر تعدد و اعتبار بسیار فعال است، گفت: دشمن می‌خواهد حتی عملکردهای مثبت و خوب مسئولان را وارونه جلوه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و باید نهایت تلاش خود را به صورت مستمر و شبانه روزی برای به حدأقل رساندن این مشکلات داشته باشیم، اما دشمن نیز به دنبال سیاه نمایی است.

طالبی یادآور شد: مردم خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف همیشه ولایتمدارانه حضور داشته‌اند و اصحاب رسانه می‌توانند با قلم خود در راستای امیدبخشی قدم بردارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید