«جشنواره زیر چتر لبخند» با چند اثر به مرحله داوری رفت؟


«جشنواره زیر چتر لبخند» با چند اثر به مرحله داوری رفت؟

با دریافت 384 اثر، دریافت آثار «جشنواره زیر چتر لبخند» به پایان مرحله دریافت آثار خود رسید. به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط... ادامه مطلب...

با دریافت ۳۸۴ اثر، دریافت آثار «جشنواره زیر چتر لبخند» به پایان مرحله دریافت آثار خود رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جشنواره طنز رادیو با عنوان «زیر چتر لبخند» که از ۲۵ آذرماه دریافت آثار خود را آغاز کرده بود با دریافت ۳۸۴ اثر در بخش مردمی و حرفه‌ای این مرحله را پشت سر گذاشت.

مدیر شبکه رادیوی صبا درباره توزیع گفت: از بین آثار دریافت شده ۱۲۳ اثر در بخش حرفه ای و ۲۶۱ اثر در بخش مردمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نحوه داوری آثار

حمید رضا افتخاری درباره نحوه داوری آثار افزود: انتخاب آثار از روز سوم بهمن آغاز می شود و در در نهایت روز ۲۰ بهمن ماه آثار راه یافته به داوری نهایی در سایت شبکه معرفی خواهند شد، پس از این مرحله داوری نهایی آثار آغاز می‌شود شود و نهم اسفند ماه اسامی نامزدهای دریافت جایزه اعلام خواهد شد.

گفتنی است جشنواره «زیر چتر لبخند» که به همت رادیو صبا برگزار می شود، برای کشف و شناسایی استعدادهای جوان در حوزه طنز و همچنین تقدیر و تشکر از برنامه سازان حوزه طنز که در تولید برنامه‌های صوتی طنز فعال هستند برگزار شده است. این جشنواره روز نهم اسفند برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

به منظور فراهم ساختن بستر عادلانه برای رقابت آثار ، زیر چتر لبخند در دو بخش حرفه ای و آزاد (مردمی) برگزار می شود به این ترتیب که در بخش حرفه ای تنها آثار تولید شده در رادیو های فعال در سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با هم رقابت می کنند و در بخش مردمی آثار تولید شده توسط مخاطبان فرصت شرکت پیدا خواهند کرد.

ساختارها

۱- پادکست (حداکثر۱۵ دقیقه)

۲- اجرای طنز (حداکثر۱۰ دقیقه)

۳- متن برنامه طنز (حداکثر ۵ صفحه مطابق استاندارد جشنواره )

کلیه آثار ارسالی باید در سامانه تعاملی هد هد در سایت رادیو صبا بارگذاری می‌شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان