نقش حجت الاسلام حسنی در مقابله با فتنه ها در منطقه بی بدیل بوده است


نقش حجت الاسلام حسنی در مقابله با فتنه ها در منطقه بی بدیل بوده است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه در سال 1357 و یاد و خاطره حجت الاسلام حسنی گفت: نقش ایشان در مقابله با فتنه های دشمنان و برقراری امنیت پایدار تاثیرگذار و بی بدیل است.

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جمع مردم روستای بزرگ آباد ارومیه (روستای زادگاه مرحوم حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی) که در سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه برگزار شد، افزود: دوم بهمن نقطه عطف و سرآغاز مبارزه مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم ستمشاهی به رهبری مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی بود.

وی اضافه کرد: دوم بهمن به عنوان نماد مبارزات مردم آذربایجان غربی و ارومیه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: قدردان ایثار و فداکاری و از جان گذشتی مردم منطقه و تاریخ سازان انقلاب اسلامی در این استان هستیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم، کم برخوردار و روستاهای کشور از سیاست های مهم نظام اسلامی است، بیان کرد: با وجود توطئه های دشمنان، تحریم های ظالمانه و جنگ تحمیلی، اقدامات بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت های مناطق مختلف کشور توسط نظام اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و افزایش رضایت مندی مردم استان به کار می گیریم.

وی افزود: تمامی مصوبات و قول هایی که توسط مسوولان در سفرهای مختلف به ویژه در این جلسه داده می شود، باید پیگیری و عملیاتی شوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل سیب در استان بیان کرد: در ملاقات با وزیر جهاد کشاورزی، برنامه ریزی های لازم برای صادرات سیب از طریق سیستم حمل و نقل هوایی انجام شد.

معتمدیان اضافه کرد: جهاد کشاورزی برنامه ریزی های لازم برای آموزش کشاورزان با روشهای جدید کشاورزی در جهت افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم سود محصولات کشاورزان به جیب دلالان برود و باید بیشترین درآمد و سود حاصل از فروش محصولات کشاوزی استان عاید خود کشاورزان شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه روحانی روستای بزرگ آباد، اعضای شورا، دهیار و برخی از روستاییان به بیان مشکلات خود پرداخته و با حضور مدیران کل نهادهای مسوول، راهکارهای رفع آنها مورد بررسی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل