بیش از سه هزار و 100 خودروی عمومی در استان اردبیل‌ دوگانه‌سوز شد


بیش از سه هزار و 100 خودروی عمومی در استان اردبیل‌ دوگانه‌سوز شد

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تاکنون سه هزار و 118 دستگاه خودروی عمومی به صورت رایگان در این استان دوگانه سوز شدند.

به گزارش ایرنا، سید حجت مدنی روز شنبه با بیان اینکه این تعداد از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی دوگانه سوز شدند، افزود: ۷۷۵ دستگاه خودرو نیز در نوبت هستند تا دوگانه سوز شوند.

وی اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون مالکان سه هزار و ۸۹۳ دستگاه خودرو در سطح منطقه در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دو گانه سوز شدن ثبت نام کرده‌اند.

او با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی بیان کرد: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از چندی پیش در استان اردبیل آغاز شده است و بر همین اساس حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اضافه کرد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

مدنی از توزیع حدود ۱۵ هزار تن گاز مایع در ۱۰ ماه امسال در نواحی شش گانه استان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: گاز مایع توزیع شده در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان