ربیعی: مقابل سپاهان دچار شوک شدیم اما برگشتیم


ربیعی: مقابل سپاهان دچار شوک شدیم اما برگشتیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: تیمی با کیفیت داریم و با وجود این‌که گلی زود هنگام خوردیم و دچار شوک شدیم اما توانستیم به بازی برگردیم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: به تیم محترم سپاهان و محرم نویدکیا خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و اگر بازی‌های آن‌ها را ببینیم همیشه در آمار بیشترین موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنند و بهترین تیم ایران در این مساله‌اند. ما در این بازی دچار شوک شدیم و دروازه‌بان ما سر خورد و گلی زودهنگام دریافت کردیم اما بعد از آن کمترین شانس گل را به آن‌ها دادیم و بازی را کنترل کردیم.

او ادامه داد: این چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند اما به بازیکنانم هم خسته نباشید می‌گویم چون سه روز قبل ۱۲۰ دقیقه در جام حذفی بازی کردند و اینکه توانستیم آنقدر روی تیم حریف فشار بیاوریم، یعنی تیم با کیفیتی هستیم. این پیروزی را به مردم رفسنجان، هواداران و کارگران صنایع مس تبریک می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوالی درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: همه تیم‌ها ممکن است در خط دفاعی اشتباهاتی داشته باشند و این مساله اجتناب ناپذیر است اما امروز خط دفاعی ما مقصر نبود و در ۲۵ دقیقه اول چند بازیکن ما سر خوردند. محمد انصاری را از دست دادیم و در طول فصل فرشاد محمدی مهر در مرکز خط دفاعی بسیار به ما کمک کرد. برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات است و در صورت نیاز ۲ یا ۳ بازیکن جذب می‌کنیم.

او درباره درگیری لفظی با علیرضا مرزبان هم گفت: در طول بازی این اتفاقات طبیعی است. با هم به اختلاف خوردیم اما او بزرگ‌تر است و برای من قابل احترام است. به هر حال هر مربی باید از تیمش دفاع کند و کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که اهل بگو مگو نیستم اما با این وجود اگر برداشت بدی شده است، عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی در خصوص زمان بازگشت قائم اسلامی‌خواه بیان کرد: او در دو هفته گذشته با تیم بود اما عمل رباط صلیبی مدت زمان دارد و بعد از آن مراحل آماده سازی‌اش انجام می‌شود. قرارداد او بلند مدت است و بندهایی مربوط به رسیدن او به مسابقات است. امیدوارم زود تر آماده شود و به نیم فصل دوم برسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا