امدادرسانی پلیس مازندران به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک 


امدادرسانی پلیس مازندران به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک 

فرمانده انتظامی استان مازندران از امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک سنگین 2 روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و پیش بینی احتمال سقوط بهمن و عدم ایمنی کافی در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه برای جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ جان مسافران این محورها در مقاطع زمانی مختلف با هماهنگی مبادی ذیربط مسدود شد.
وی تصریح کرد: با توجه به صدور اطلاعیه و هشدارهای هواشناسی و پلیس راه در خصوص وضعیت بد جوی در محورهای مواصلاتی و تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری و تجهیز خودروها به وسایل و لوازم زمستانی، تعدادی از خودروها در این محورها دچار مشکل شدند .
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با بسیج همه امکانات و تقویت گشت های انتظامی و امدادی و اعزام نیروهای کمکی از دیگر محورها به محورهای کوهستانی و برف گیر، خودروهای گرفتار در برف و مسافران در راه مانده امداد رسانی شد.
سردار میرزایی از اسکان مسافران در پاسگاه انتظامی، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و مناطق امن و امداد رسانی به شهروندان طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه به بیش از ۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان امداد رسانی شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به شدت بارش برف در محور کیاسر از بعد از ظهر روز گذشته این محور مسدود شد و تا اطلاع ثانوی به علت کاهش ایمنی همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و کندوان باز و تردد در آن جریان دارد به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات و تجهیز خودروها به وسایل و تجهیزات زمستانی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی در محورهای کوهستانی یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به همکاری خوب دستگاه های امدادی و خدماتی در محورهای مواصلاتی استان با پلیس راه به ویژه ماموران راهداری و هلال احمر، از همکاری خوب مردم و رانندگان و توجه به توصیه های پلیس قددرانی کرد.
سردار میرزایی همچنین از تعطیلی مدارس برخی شهرها و مناطق مازندران امروز شنبه ۲ بهمن ماه به علت برف و یخبندان خبر داد و افزود: بارش برف و یخبندان در معابر، مدارس روستایی در شهرستان سوادکوه را تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در