نگاهی به نقشه راه توکن گیمینگ شیبا


نگاهی به نقشه راه توکن گیمینگ شیبا

همانطور که می‌دانید در دنیای رمز ارزها هیچ محدودیتی برای هیچکس وجود ندارد. از روزی که توکن‌ها وارد بازار کریپتو کارنسی شدند، این روند بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر شد و هر قشری توانست با طی کردن روند مشخصی، توکن یا رمز ارزهای خود را وارد بازار کند. توکن‌ها، کاری کردند که از هواداران فوتبال گرفته تا گیمرها به راحتی وارد این بازار شده و بر طبق عشق و...

همانطور که می‌دانید در دنیای رمز ارزها هیچ محدودیتی برای هیچکس وجود ندارد. از روزی که توکن‌ها وارد بازار کریپتو کارنسی شدند، این روند بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر شد و هر قشری توانست با طی کردن روند مشخصی، توکن یا رمز ارزهای خود را وارد بازار کند. توکن‌ها، کاری کردند که از هواداران فوتبال گرفته تا گیمرها به راحتی وارد این بازار شده و بر طبق عشق و علاقه خود حرکت کنند.

یکی از بزرگترین علاقه‌مندان به بازار کریپتو کارنسی، گیمرها هستند که برای رشد در دسته خود انواع و اقسام هزینه‌ها را کرده و ازین جهت هیچ محدودیتی برای خودشان قائل نیستند. در دنیای کریپتو کارنسی؛ توکن‌های بسیار زیادی با محوریت بازی وجود دارد که روند هزینه و یا کسب درآمد در بازی‌ها را ساده‌تر کرده و به کمک گیمرها آمده‌اند. گیمینگ شیبا، یکی از تازه ترین توکن‌های بازار است که به ادعای توسعه دهندگانش، میخواهد پلی بین گیمرها، استریمرها و فعالان دنیای جدید متاورس باشد.

این توکن نیز همانند اکثر رمز ارزها، وایت پیپری داشته و در آن به مسیر خود یا همان نقشه راهش اشاره‌ای کرده است. در این مطلب می‌خواهیم به سایت رسمی گیمینگ شیبا مراجعه کرده و نگاهی به Roadmap آن بی‌اندازیم.

نگاهی به نقشه راه توکن گیمینگ شیبا

نقشه راه گیمینگ شیبا

در نقشه راه این توکن، کل مسیر آن در 3 فاز ساده اعلام و پیشبینی شده است.

فاز اول

راه اندازی سایت

اطلاع رسانی برای پیش فروش توکن

حساب‌رسی اولیه مالی

شروع پیش فروش اولیه در Pinksale

راه اندازی صحیح و دقیق در پلتفرم پنکیک سواپ

لیست شدن در کوین مارکت کپ و کوین گکو

فاز دوم

اعلام اولین جوایز مبتنی بر بازی‌ها

اعلام اولین NFT‌های قابل معامله

اعلام فروش کالاهای خاص

شروع تبلیغات توسط اینفلوئنسرها

همکاری با چهره‌های مطرح

لیست شدن در صرافی CEX

به روز رسانی وبسایت

فاز سوم

لیست شدن در صرافی‌های بیشتر در فاز جدید

حسابرسی کامل

دستیابی به 100 هزار فالوور و هولدر وفادار

پیدا شدن شرکای جدید

راه اندازی کامل فروشگاه NFT

توسعه دقیق دنیای متاورس و استریم برای پیشرفت و تکمیل روند توکن

طبقه بندی و نقشه راه گیمینگ شیبا نشان میدهد که این توکن در آینده ای نزدیک به طور جدی وارد بازار متاورس و استریم شده و می تواند با توجه به اقبال عمومی بازار به این دو ویژگی، شرایط خوبی در آینده نزدیک داشته باشد.

از کجا GamingShiba بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری گیمینگ شیبا کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید گیمینگ شیبا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن