استاندار قزوین: برنامه‌های دهه فجر از حالت کلیشه‌ای و یکنواخت خارج شود


استاندار قزوین: برنامه‌های دهه فجر از حالت کلیشه‌ای و یکنواخت خارج شود

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر از حالت کلیشه‌ای و یکنواخت خارج شود، گفت: مسوولان نوآوری و خلاقیت را در برگزاری آنها مد نظر داشته باشند.  

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در نشست هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه متاسفانه رفتارهای متداول و برنامه های همیشگی را در دهه فجر شاهد هستیم، افزود: در برنامه‌های دهه فجر باید ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های نظام اسلامی در همه ابعاد به چشم اندازها و اهداف بلند انقلاب هم توجه کرد.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که انقلاب با چه تلاش هایی به ثمر رسیده و چگونه راه پر فراز و نشیب ۴۳ ساله را با پیروزی بر دشمنان پشت سر گذاشته است.

اعلایی تاکید کرد: برنامه ها باید طوری باشند که باعث تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه شوند و نقش مردم در اجرای آنها پر رنگ‌تر شود.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، تصریح کرد: باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا جشن‌های مردمی این دهه به بهترین شکل برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد و اینکه چرا و چگونه کشور به این استقلال دست یافته است.

اعلایی با بیان اینکه هنوز در فضای آرمانی انقلاب قرار نگرفته ایم و با اهداف آن فاصله داریم، افزود: در انقلاب هرکجا تدبیر کردیم به نقاط خوبی رسیدیم و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر مردم انتظار دارند آثار پیروزی انقلاب را مشاهده کنند، اضافه کرد: باید برنامه های بسیار موثری را در بالاترین سطح اجرا کنیم که مردم را امیدوار کند تا آنها بخشی از کارهای به ثمر نشسته را مشاهده نمایند.

اعلایی در ادامه بر اعتماد به جوانان و دادن مسوولیت به آنها تاکید کرد و افزود: باید کارآمدی نظام را در دهه فجر به نمایش بگذاریم.

استاندار قزوین تاکید کرد : در برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید ایجاد خلاقیت و نوآوری با ایده‌های نو و هنرمندانه در اولویت باشد تا بتوانیم اثرگذاری این برنامه‌ها را در جامعه ارتقا بخشیم.

وی یادآور شد: در دولت انقلابی باید جامعه اخلاقی تر باشد و به جوانان دوباره اعتماد شود و مسیر نو گرایی و مبتنی بر بر شرایط پیش روی آنها باز گردد.

اعلایی، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان دانست و افزود: باید با حفظ وحدت و همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟