تماشاگران یزدی، بازیکنان شهداب را تنها نگذارند


تماشاگران یزدی، بازیکنان شهداب را تنها نگذارند

یزد- ایرنا- سرپرست تیم والیبال شهداب یزد گفت: حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی برای کسب پیروزی و ایجاد انگیزه و روحیه بازیکنان شهداب اهمیت دارد و باید ما را تنها نگذارند.

ابوالقاسم میرزایی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مقررات یک هزار و ۸۰۰ نفر از تماشاگران که ۳۰ درصد ظرفیت سالن شاهدیه است می‌توانند از نزدیک شاهد مسابقه شهداب مقابل هورسان رامسر باشد.

وی ادامه داد: در بازی قبلی تیم شهداب حدود ۸۰۰ نفر برای تشویق نماینده والیبال یزد در لیگ برتر در سالن حضور داشتند که امیدواریم در مسابقه فردا شاهد افزایش هواداران و تشویق آنها باشیم.

سرپرست تیم شهداب بیان کرد: هرچه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم همه مسابقات به خصوص بازی‌های خانگی خیلی اهمیت دارد و حضور تماشاگران موجب ایجاد انگیزه و زمینه برد بر حریفان است.

میرزایی تصریح کرد: بازیکنان شهداب هیچ حریفی را دست نمی‌گیرند و بازی در برابر تیم هورسان برای کسب پیروزی و ارتقاء در جدول رده‌بندی مسابقات از اهمیت خاص برخوردار است.

از هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه جاری تیم شهداب ساعت ۱۶ در سالن شاهدیه میزبان تیم هورسان رامسر است .

شهداب با شهرداری گنبد، فولاد سیرجان، آذرباتری و شهرداری ارومیه، ملل مریوان، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان، 🟠سایپا و پیکان تهران، شهرداری ورامین و هورسان رامسر هم گروه است.

این مسابقه‌ها زیرنظر فدراسیون به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌شود و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده والیبال ایران در مسابقه آسیایی شرکت می‌کند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز