معاون استاندار یزد: دهه فجر فرصت رسیدگی به مطالبات مردم است


معاون استاندار یزد: دهه فجر فرصت رسیدگی به مطالبات مردم است

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای برپایی میزهای خدمت دستگاه‌ها، رسیدگی به مطالبات و حل مشکلات مردم است .

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر عزیزی روز شنبه در نشست ستاد دهه فجر استان افزود: خدمت به مردم و حل نیازها و مشکلات در سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در اولویت مدیران و سازمان‌ها قرار گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام‌راحل(ره)، پیروزی انقلاب را بزرگترین جشن نظام اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر باید مردمی با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین برکات انقلاب‌اسلامی به مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است که باید با همکاری مسئولان اقدام مناسب به عمل آید.

عزیزی از اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست به نحو مناسب نسبت به بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص جوانان و ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری جذاب بیش از گذشته استفاده کند.

وی از تمامی دستگاه‌ها و تشکل‌ها تقاضا کرد در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از قبل به موضوع مهم بیانه گام دوم انقلاب و برپایی نمایشگاه‌های مناسب و مورد نیاز مردم و نسل جوان اقدام کنند.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اشاعه فرهنگ مهدویت و امیدآفرینی از جمله رویکردهای جدی و مهم در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال است.

سعید زارع افزود: عدالت محوری، فسادستیزی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده، امنیت و اقتدار نظامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی و وحدت ملی از عناوین مهم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن امسال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403