برنامه های دهه فجر مدارس البرز با محورگام دوم انقلاب سازماندهی شد


برنامه های دهه فجر مدارس البرز با محورگام دوم انقلاب سازماندهی شد

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه های دهه مبارک فجر مدارس این استان با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و انقلاب اسلامی در سال تحصیلی 1401-1400 سازماندهی شده است.

فرشته فهمیده روز شنبه در نشست ستاد دهه فجرآموزش و پرورش استان البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: برنامه های متنوعی درقالب فرهنگی ، هنری، حماسی وتربیتی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجرمدارس البرز با محوریت دانش آموزی پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: کیفیت بخشی برنامه های دهه فجرباید با محورفعالیت های ستاد دهه فجرآموزش و پرورش استان باشد تا بتوان رشادت و ولایت مداری ملت ایران را به نسل نوانتقال داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی نشاط و امید مردم را نشانه گرفته اند،خاطرنشان کرد: به منظورمقابله با توطئه های آنان، برنامه های دهه مبارک فجرباید در قالب کمیته های زیرمجموعه این ستاد اجرایی گردد.

فهمیده یادآورشد: وحدت آفرینی، آشنایی با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، مکتب سردار دلها و بصیرت افزایی از محورهای مهمی است که دربرنامه های دهه فجرمدارس استان است که باید به آن نگاه عمیقی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در آستانه جهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، اضافه کرد: برای معرفی انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: دربرنامه های ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمدارس البرزسه شعارکلیدی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، برجسته سازی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: امسال نیز به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری برنامه های دهه فجربه شکل حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد تدوین شده است.

وی عنوان کرد: برنامه های دهه فجر را به گونه ای سازماندهی کنیم که همراه با شورانقلابی باشد.

فهمیده افزود: برای آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه نهضت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برنامه هایی چون نواختن زنگ انقلاب، نشست های بصیرت افزایی، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، دیداربا خانواده معظم شهدا،عطرافشانی گلزارشهدا،برگزاری جشنواره های کانون ها،یادواره شهدا، جشن تکلیف دانش آموزان و محفل های انس با قرآن اجرا می شود.

وی گفت: نمایشگاه مجازی قرآن صوتی و تصویری،برگزاری نشست های تربییتی و ایده پردازی و خلاقیت،مسابقات فرهنگی با محوریت گام دوم از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر درحوزه آموزش و پرورش از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در مدارس البرز را تشکیل می دهد.

وی در پایان از کارکنان اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان که موفق به کسب رتبه دوم ستاد غنی سازی اوقات فراغت دربین دستگاه های اجرایی البرز شدند قدر دانی کرد و یادآورشد: برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت متمرکز منطقه ای و استانی سازماندهی شده است.

دراین نشست اعضای ستاد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دیدگاه های خود درخصوص اجرای برنامه ها درفضای مجازی پرداختند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت